2021. április 4., vasárnap

2021.04.04.... Easter Holiday...


 Tudom, pár napja már nem írtam új bejegyzést, de most itt a Húsvét, és újra van időm bejegyzést írni. És ebben a bejegyzésben a Húsvét mellett írni fogok annak a lánynak is, akinek a gondolatától már összeszorul a gyomrom, pedig még csak rá gondoltam. A lány akiről azt gondolom, hogy nagyon rég elrabolta a szívem. Na de akkor kezdjünk neki. Az elmúlt napban nagyon elfoglalt voltam, rengeteg munkával, ezért nem tudtam írni, foglalkozni magammal és az érzéseimmel. A Karácsony után, ezt az ünnepet várom az évben a legjobban. Az igazi tavasz kezdete, a megújulás kezdete, idén egy hosszú hétvégére sikeredett szerencsére, amikor is tudok végre kicsit pihenni, kint a természetben is lenni és jókat enni. Ezt most próbálom ki is használni, ugyanis ezt a hosszú hétvégét most a Balatonnál töltöm. Itt töltődök fel testileg és lelkileg is a nagy rohamra ami jövő héten fog rám várni. És ezennel szeretnék Kellemes Húsvéti Ünnepeket is kívánni minden olvasómnak.

Természetesen az összes jókívánságom küldöm neki is. Igaz mostanában nem tudtunk beszélni, de talán olvas és ezzel a bejegyzéssel küldhetem neki azt, hogy gondolok rá, eszemben van szinte minden nap. A különleges szépségű rózsaszál, a gyönyörű mosolyú angyal, vagy a "csokoládé" tekintet, mind mind elrabolta a szívem oly rég... És persze most már tudom, hogy nem volt könnyű, tudom, hogy én is hibáztam, tudom, hogy nem volt melletted senki amikor igazán kellett volna, de évek óta azon vagyok, hogy ez ne történjen meg többet, hogy ne legyél egyedül, és, hogy megtaláld a boldogságot. Mert én úgy érzem, annak ellenére is, hogy nehéz múltad volt, hogy mégis te vagy az én boldogságom, és talán előtted állhat egy sokkal jobb jövő. Egy olyan, ahol őszinte érzések és gondolatok vannak, ahol a szemedbe tudok nézni és őszintén elmondani, hogy mennyire gyönyörű és különleges vagy. Ahol meg tudom fogni a kezed, és tudlak erősíteni. Ahol minden fontos pillanatodban támaszod tudok lenni. Mert arra vágyom, hogy tartozzak végre egy olyan valakihez, aki okos, intelligens, mély érzésű és eszméletlen gyönyörű :$ Akinek minden tekintete egy újabb kihívás és egy újabb titok. Akinek az ajkai egy titokzatos világ egy soha nem érzett érzéssel. Akinek az érintése, egy elbűvölő álom a sivár valóságban. Mert történhet sok minden a jövőben, de egy olyan személyt szeretnék a szívemben, akire tudok számítani és aki rám is számíthat. Mert egyszerűen nagyon szeretlek....

Nincsenek megjegyzések: