2021. április 16., péntek

2021.04.16....

 A tegnapi után most egy hasonló bejegyzés. Még a tegnapi hatása alatt vagyok ma is. Fantasztikus mély érzésű az a szám amit megosztottam. Akárcsak Te! És Én!! Szükségem van rád mint ember, mint nő, mint lelki társ. Nagyon hiányzol innen mellőlem. Nagyon hiányzik, hogy nem tudlak átölelni. Meghalok már enélkül. Egyszerűen függője lettem a különleges dolgoknak. Függője lettem a különleges szépségednek. A stílusodnak. Annak a démoni világnak ami te vagy. Egy komplett misztikum a lelked. Egy rabul ejtő világ. Szavakba leírhatatlan! Egyszerűen fantasztikus. Mindig amikor egyedül vagyok úgy, hogy gondolkodni is tudok, eszembe jutsz és azon ábrándozom, hogy merre lehetsz, mit csinálhatsz? Miért nem vagy itt velem? Mostanában erősödött fel igazán bennem ez az érzés. Amikor újra rájöttem, hogy igazából te kellesz és te kellettél mindig is. :) Mert nem érdekelt soha semmi, csak a különlegességed és a közös érzelmi intelligencia! És boldoggá szeretnélek tenni. Csak adj egy jelet, adj egy lehetőséget. Adj egy esélyt arra, hogy ezt személyesen is elmondjam neked. Bárcsak olvasnád a szívem hangjait, betűit. Sokat írtam rólad ebben a blogban. Sokat beszélgettünk is ezen az oldalon. Rengeteg közös emlék van és hatalmas magasságokban is voltunk. Mert erre csak mi ketten vagyunk képesek. Engedd, hogy megszülessen újra a csoda!

Nincsenek megjegyzések: