2021. április 22., csütörtök

2021.04.22....

 Basszus most látom csak, hogy megint eltelt majdnem egy hét amióta nem írtam. Úgy mennek a napok, hogy észre sem veszem annyi a teendő... Főleg most, hogy ennyi a munkám, meg közben a lakással is kell foglalkoznom. Nem volt ma rossz napom. Szerencsére tudtam intézni dolgokat. Tudtam foglalkozni saját magammal is. Kéne változtatni az életemen és saját magamra is időt szánni, de sokszor nehéz ezzel foglalkozni. Olyan kevésnek tűnik az időnk ami van. Remélem őszre, amikor egy újabb szintet elérek az életemben, már megnyugszom majd. Szeretnék megnyugodni és kicsit lazábban élni már. Jó lenne, ha rendeződne szép lassan minden körülöttem. Jó úton haladok, szerencsére... Azt hiszem, hogy akkor lennék a legboldogabb, ha Őt is magam mellett tudhatnám. Akkor lenne igazán kerek az életem. Már csak a boldogság hiányzik. De ez a legnagyobb dolog, mert nélküle tulajdonképpen semmi nincs... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: