2020. december 30., szerda

2020.12.30....

 Elkezdődött a visszaszámlálás. Alig kicsit több mint 1 nap maradt hátra a 2020-as évből. Vannak akik nagyon szeretnék elfelejteni, de vannak olyanok is akikkel azért történtek jó dolgok ebben az évben is. Nekem eléggé vegyesen telt ez az évem. Az év első szakaszában nagyon ki voltam, eléggé padlón voltam lelkileg. Nagyon nehezen indult be az évem. Minden év kezdésem nagyon nehéz. Félek az újtól, a változásoktól. Mindig megcsap valami másnak a szele amit még nem ismerek és ez a legrosszabb. A bizonytalanság. A karácsony utáni pár nap egészen jól sikerült. De tényleg. Tegnap például inspiráló éjszakai képeket sikerült csinálnom ami nagyon jól sikerült szerintem. Az egyiket a tegnapi bejegyzésben meg is tudjátok nézni. Szeretnék még pár ilyet csinálni az új évben is. Egészen különleges lesz szerintem. Főleg ha még értenék is a kamera finomhangolásához. Ma délután egy igazán jó kis összejövetel kerekedett, jól éreztük magunkat, jókat beszélgettünk. Szerintem a holnapi nap is ilyen jó hangulatban fog telni, attól függetlenül, hogy én nem szeretem a szilvesztert. Kimondottan nem tartozik a kedvelt ünnepeim közé. 2004 szilvesztere egy igazán emlékezetes nap volt, amikor a paradicsomban tudtam ünnepelni. Az indiai óceán egyik trópusi szigetén, Mauritius. Sose láttam ehhez hasonló gyönyörű fehér homokos partot. Gyönyörű. Igaz lelkileg akkor se voltam a toppon, de az egy kimondottan jó szilveszter volt. Kemény volt maga az utazás is oda. 20 óra volt. Egy örökkévalóságnak tűnt. De megérte! Ilyen szilveszterhez most nem lesz szerencsém, de talán a hangulat jó lehet majd. Szolid szilvesztereim voltak az elmúlt 3 évben, úgyhogy szerintem nem lesz ez másképp most sem... Stay Tuned!

Nincsenek megjegyzések: