2020. december 9., szerda

2020.12.09....

 Sziasztok!

 Azt hiszem ma egy jó de annál mozgalmasabb napot zártam. Reggel elindultam a nagy karácsonyi forgalomba és célba vettem az egyik legnépszerűbb plázát az Árkádot. Nem volt kérdés, hogy a különleges dolgokról híres Müller lesz az ami az én karácsonyi bevásárlásomhoz kell. El is merültem egyből az édességek között és a legkülönlegesebb édességeket választottam idén karácsonyra. Még a Lindt arany maci sem maradt ki ami idén ismét a karácsony része a különleges szaloncukrok és egyéb minőségi édességek mellett. Persze ha már Müller, akkor parfüm is :) Igaz itt csak nézelődtem, de megszagoltam a legújabb illatokat, és azt kell, hogy mondjam, hogy eléggé jó az idei felhozatal. De az kicsit rémisztő, hogy milyen árakra kell annak számítania aki egy divatos illatra vágyik. Nálam idén a Kenzo és a DKNY mellett, a Chloé új illata és a Dior Jadore' illata tetszett a legjobban a női illatok közül. Ezekkel tudna legjobban levenni a lábamról a kiválasztottam. Aztán vettem magamnak egy jó meleg téli papucsot is, olyan tv nézős, be kuckózóst. Aki ismer az tudhatja, hogy szinte mindig fázik a lábam. Így most már nem fog! Úgyhogy jó kis nap kerekedett itt a szürke hét közepi napból. Ma is azért sikerült egy ügyfelet be szúrni, így gazdaságilag is megérte a mai nap. És akkor a bejegyzés végére egy igazi jó kis Progressive mixet szúrok be nektek. Ez nem más mint Borella Soundgarden mixe amit pár hónapja a Beatport hivatalosan szervezett. Fantasztikus a mix. Mindenkinek ajánlom aki el akar lazulni estére. Stay Tuned...

 

Nincsenek megjegyzések: