2020. december 25., péntek

2020.12.25.... Christmas Part 2...

 

Sziasztok!

Karácsony van és most az együtt eltöltött idő a legfontosabb. Gyönyörű lett a fa nálunk is, együtt a szűk család, és fantasztikus ételek és sütemények egész hada várta, hogy elfogyasszuk. Nagyon vártam már ezt az időszakot. Bár nem teljes az ünnepi időszak számomra több okból sem. Ehhez a bejegyzéshez, a csodálatos hangú Ellie Goulding egyik számát választottam. Nagy kedvencem az elektronikus zenék mellett. Különleges hang és egy csodálatos énekesnő. Nagyon élvezem a plafonig érő karácsonyfát, a fantasztikus fenyő illatot és a nyugalmat ami most itt körülvesz. Senki nem feszít. Végre! Ellepték a karácsonyi posztok az Instagramot is. Én nem vagyok ennyire Social, de azért én is ki tettem egy posztot. Ha már ennyire ellepték az ilyen megosztások a netet. Viszont hiányzik valaki akihez hozzá tudnék bújni a fa mellett. Hála istennek most még sok időm van amíg tudok pihenni. Végre újra mehet a Tomb Raider is és a kincsvadászat. Remélem nektek is hasonlóan telik. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: