2020. december 7., hétfő

2020.12.07....

 Sziasztok!

Mai bejegyzésemben egy kicsit a tegnap már késő esti hangulatomat folytatnám. Az üzenet gondolatmenetét amit neki írtam... Mert fontos nekem töretlenül akármennyire megy az idő. És ehhez egy különleges számot is szeretnék bemutatni azoknak, akik olvassák majd ezt a bejegyzést, hogy könnyebben át élhessék azt amit én érzek amikor ezt a bejegyzést írom. Nekem az év vége, a december mindig is egy ilyen időszak. Nagyon sokat zenélek, nagyon sokat emlékezem, nagyon sok élményt elevenítek fel, ugyanis nagyon sokszor volt az, hogy amikor mások ilyenkor együtt voltak, én csak egy szűk körben lehettem. Sose volt mellettem szinte az akit szerettem. Nem tudtam át élni a varázst. Nem lesz ez másképp idén sem, de azért próbálom majd már könnyebben átvészelni. Sokat fogok zenélni, különlegességeket hallgatni és elhozni nektek a Future Garage, Az Emo Vibes, Progressive House, Progressive Techno és a Deep, valamint az Ambient világából. Ezek azok a műfajok amik a legközelebb állnak hozzám. Amik az életem. Mert amit abban az üzenetben is leírtam, amikor ezt a számot hallgatom, a dallamok elrepítenek abba a világba amit akkor látnék, ha a szemébe néznék. Egy végtelenül különleges és gyönyörű teremtés. Ahogy szenvedélyesen érinteném, előttem van a pillanat. Nagyon sok olyan dolog van amik csak bennünk élnek és igazából azt hisszük, hogy sosem találjuk meg azt aki be tudja teljesíteni a vágyaink. Mert általában a kapcsolatok 99%-a ilyen, hogy tulajdonképpen nem vagy azzal a személlyel akire vágysz. Mert vannak dolgok amiket szeretsz benne, vannak dolgok amik jók vele, de a vágyaid igazából nem kapod meg tőle, és lehet, hogy te sem adod meg neki. De mégis együtt vagytok mert jobb mint egyedül és tulajdonképpen elvagytok. Na most én nem szeretnék ilyen kapcsolatot, és ez az oka, hogy annyi ideje már nem találom meg azt akihez így tudnék azonosulni ahogy Őróla beszélek. Nagyon sok idő eltelt azóta amióta megismertem. Nagyon megváltozott minden. Egyszerűen a mai elferdült világban bármilyen kapcsolatot is létesíteni lehetetlen. Mert egyrészt megfelelő hely sincs erre, másrészt már az emberek is olyan megfélemlített lelki állapotban élnek, zárkózottan, hogy nem nyit senki senki felé. Bár ez az én tapasztalatom és véleményem, de remélem nem látom nagyon rosszul. Úgyhogy tovább vágyakozom valamire, valakire aki talán már nem is létezik, soha nem lesz az enyém, vagy ha mégis, akkor sem az már. Bár adja az isten és az 1%, hogy ne legyen igazam. Én lennék a legboldogabb ember a földön ha nekem sikerülne azt véghez vinni amit oly sok mindenkinek, generációkon keresztül nem. Bár ezzel magammal szúrok ki lehet, de még mindig jobb lehet, mint egy álszent és hazug álomvilágban élni. Szóval amikor ezt a számot hallgatom, Ő jár az eszemben, megdobban a szívem és jó gondolni rá. A pillanatra. A sok emlékre. A ragyogó gyönyörűségére. Mert számomra ez a természetes szépség ragyog! Mintha rajzolva lenne. Stay Tuned...

Hallgassátok meg ti is! Moon - In The Sky


Nincsenek megjegyzések: