2020. december 13., vasárnap

2020.12.13.... Sad Sunday...

 Nem tudom kiverni a fejemből, a gondolataim csak körülötte forognak megint. Érdekesen indult ez a vasárnap is. Miközben elővettem egy régi kedvencet. Egy igazi dubstep számot, emlékek tömkelege jött vissza hozzám. Annyira elszaladt az idő. Komoly évek teltek el azóta amióta ezt a számot utoljára meghallgattam. Ez a szám nem más mint Blackmill - Miracle

Tényleg az emberben annyi minden gondolat kavarog amikor meghallja azokat a jellegzetes Blackmill dallamokat. Jellemző az összes számukra az a dubstep dallam. Ez a hétvége így itthon telt. Kicsit lehangolt hangulatban, de ez a sötét szürke idő sem hozhatott volna más kedved. Kezd eléggé hideg is lenni, kedved sincs semmihez. Ennek ellenére nekem még el kellett mennem gyalog bevásárolni és haza is cipelni a cuccot 3km-en keresztül. Végül is kibírtam. Azt hittem idén be tudom időben fejezni a dolgokat, de tévedtem mert most megint azon feszülök, hogy logisztikázzam az árumat és mikor fog megérkezni. Hihetetlen, főleg, hogy mindig új és új cuccok kerülnek terítékre. Egyik dolog rántja magával a többit. De majd csak megoldódik minden. Eléggé félve vágok bele most mindenbe, de eddig még mindig jól sült el, remélem továbbra is így fog. De majd úgyis meglátjuk mit hoz a jövő év. Az idei is eléggé nehéz volt. Voltak nagyon nehéz időszakok. Én csak azt várom már, hogy végre megváltozzon az életem. Mert már kezdem látni a fényt az alagút végén. Mára ennyi, holnap sok teendőm van, majd írok. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: