2020. december 11., péntek

2020.12.11....

 Sziasztok!

 Újabb nap, újabb bejegyzés! Ma nagyon éreztem magamban az erőt és tök boldog is voltam. Basszus annyira jó az új autó. Minden amire vágytam most megvan ezzel. Teljesen kiszolgál úgy ahogy kell. Nagyon jó tényleg. Remélem hosszú ideig lesz ilyen jó. Tök jó volt este is elmenni vele, annyira jól és dinamikusan tudok kocsizni. És ami a legjobb, hogy bárhol tudok vele parkolni mert kis helyen is elfér. Nagyon jó. Idén úgy érzem le tettem a lantot és már nem igen kell dolgoznom, bár még van hátra 10nap, akármi lehet. De januárban ismét nagy elánnal kezdem meg az évet, ugyanis ismét nagy mennyiségű áru fog jönni amit fel is kell dolgozni. Nem lesz kis meló, de most nagyon rá erősítettem úgy érzem. Úgyhogy nagy lendület. Bár még előttünk a Karácsony amit a legjobban vártam ebben az évben. Csöndes és meghitt lesz idén úgy gondolom. Úgyhogy állok elébe. De azért jó lenne ha valaki mellettem lenne szorosan testileg és lelkileg is. Már csak ez hiányzik. Nem is vágyom másra. Ezen kívül talán mindenem megvan amire szükségem van. És továbbra is ebben az időszakban sok bejegyzéssel igyekszem jönni. Úgyhogy Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: