2020. december 26., szombat

2020.12.26.... Christmas Part 3...

 Sziasztok!

 Nem is telhetett volna jobban Karácsony másnapja mint ahogyan telt. Felszabadultan végre. Csodás napsütéses idő volt. Kék ég, kék víz, csodálatos balatoni panoráma. Elmentem egy kicsit kocsikázni, úgyhogy nagyon jó volt. Fantasztikus ilyenkor is a Balaton szépsége. Sokan voltak Tihanyban is és a napos időben sokan kirándultak is. Boldog voltam, hogy egy kicsit végre nekem is jó. Finomakat ettünk, gyönyörű a fa, eszméletlen kincseket fedeztem fel a játékban Szibériában, egyszóval boldog voltam. Este meg az egyik kedvenc Disney mesém a Zootropolis ment, aztán a Rossz Anyák Karácsonya. Akármikor meg tudom nézni mind a két részt. Nagyon szeretem. Vannak dolgok amik sosem változnak. Mint az sem, hogy nincs Karácsony Kevin nélkül :) Elég hamar vége lett ennek a nagy ünnepnek, így próbáltam minden percét kiélvezni és mind a három nap meg is adtam a módját. Kiöltöztem csinosan és alkalomhoz illően egész napra, a karácsonyfa mellett voltam szinte egész nap, aktívan töltöttem a napokat. Pihentem végre rendesen. Úgy igazán. Nem foglalkoztam semmi mással. Csak ezzel. Ezt már nem is lehetett volna több dologgal megfejelni, csak azzal, ha Ő is itt lett volna. Ha hozzám bújt volna. Nekem idén is mindenem megvolt ami csak kellett ehhez a szép Karácsonyhoz. Család! Együtt eltöltött percek! És szívünkben Apa te is itt voltál! Vigyáztam rád minden nap. Nagyon hiányzol! 

Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: