2020. december 6., vasárnap

2020.12.06.... Itt A Mikulás...

 Sziasztok!

 Megint pár nap kihagyás után írok csak, igazi vegyes hangulatú vasárnapon. December 6.-a van amit talán minden gyerek tud, hogy milyen nap, másrészről a szállingózó hó helyett verőfényes napsütésre ébredhettünk itt az ország közepén. Tehát nagy a kettősség, de remélem mindenki már tegnap este fényesre pucolta a csizmáját és volt annyira jó, hogy ne virgácsot kapjon. Hozzám is eljött a csokimikulások hada, úgyhogy ez azt jelenti, hogy jó voltam :) Persze azért a napsütés ellenére nem tavaszi az idő kint, de jó lenne ha azok az idők jönnének vissza mint gyermekkoromban, amikor ilyenkor már hó volt és kint szánkóztam vagy hógolyóztam. Sajnos persze az emberi tényező és jelenlét tönkretette már ezt a klímát is és sajnos ez lesz a vesztünk is. Így már nem igazán láthatunk havat ilyenkor. Pedig mennyi fantasztikus emlékem van erről is. Mennyit jártunk ki a normafára is a szuper szánkóimmal. Amikor még igazi család voltunk. Akkor még minden boldog volt és minden jó volt. Akkor még nem történtek meg a tragédiák. Na de ne rontsuk most el a hangulatot. A világ változik és vagy vele változunk mi is, vagy egyszerűen nem tudunk lépést tartani és emiatt szenvedünk mint az én helyzetem. Úgy elszalad az idő, hogy észre sem vesszük. Pillanatok alatt megváltozik minden. És már csak arra eszmélünk fel, hogy egy teljesen más világban vagyunk. Bár nekem több szempontból se volt rossz az évem, azért messze nem volt teljes és boldog. De jönnek az ünnepek és remélem most már nyugodt és békés lesz ez a kis idő ami még hátra van ebből az évből. Sokat emlékezem másra is. Másokra is. Akiket szerettem és akik nagyon közel álltak hozzám. Ilyenkor még erősebb bennünk ez az érzés. És de jó lenne már úgy ünnepelni, hogy mindened megvan. Tényleg mindened és semmi, egy apró dolog sem hiányzik.

Talán majd egyszer újra olvasod Te is ezt. És akkor magadra ismersz. Meghallod a szellemet a múltból!

Stay Tuned... Listen to MOON!

Nincsenek megjegyzések: