2020. december 3., csütörtök

2020.12.03.... Hello December... Hello Winter...

 Sziasztok!

 December van, így elérkeztünk az év finishéhez. Be is köszöntött az extra hideg idő és az ónos eső. A legrosszabb ami lehet. Ennél még a hóesés is szebb és jobb lenne. Kicsit keveset írtam mostanában, nem is nagyon volt időm se, sőt energiám sem. Eléggé lent voltam energiával. El vagyok már fáradva eléggé így év vége felé. Plusz szerettem volna valami teljesen újjal kezdeni az új évet, új lendülettel, de hát sajnos ez nem fog idén sem összejönni. Egyszerűen nem jöhet össze minden. Ilyenkor nincs jobb annál mint a jó meleg szobában összebújni vagy bekuckózni. Ha már kint tombol a tél, bent meghitt és barátságos a pillanat. Többször említettem már, hogy a kedvenc ünnepem a karácsony és nagyon szeretem ezt az időszakot. Ilyenkor tudok a legjobban kikapcsolni, pihenni, átszellemülni. Remélem idén is szép lesz és az előző évekhez hasonlóan át fogjuk tudni élni a pillanatot. Mára egyenlőre ennyi. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: