2020. december 10., csütörtök

2020.12.10....

 Sziasztok!

Nem is tudom, hol kezdjem, ma egy ilyen igazi nem rohanós napom volt. Hónapok óta nem éreztem ilyet mint ma, hogy hétköznap végre senki nem kelt fel, nem kell sietnem a reggelivel és van időm rendesen elkészülni és még a fodrász is azonnal tud fogadni. Valahogy olyan volt ma, hogy minden összejött. Nem kellett feszülnöm semmit. Szépen el tudtam menni vásárolgatni a forgatagba. Igazából az egész hét hasonló és nagyon örülök ennek. De tényleg. Nincs már sok hátra, egész pontosan 2hét és addig minden nap be fogok nektek számolni. Legalább is remélem tudok minden nap írni. Elvégre minden nap este tudnak jönni a gondolatok mert van különleges zene és minden. Minden ami kell ahhoz, hogy alkossak. Pont most fogalmaztam meg azt a gondolatot, hogy annyi mindent és mindenkit elvesztettem már ami és aki fontos volt nekem, hogy legalább a remény és a lehetőség had maradjon meg. Ez talán életben tud tartani. Mondjuk szerencsére vannak zenék is, így legalább van mit hallgatni, emlékezni és gondolkodni. És ehhez a bejegyzéshez hozok el nektek egy nagy régi kedvencemet. Egy igazán ringatózós zenét. Stay Tuned...

 

Nincsenek megjegyzések: