2008. augusztus 19., kedd

A Szívem 7 Hónapja Dióhéjban... 2008.01.14.... 3. Rész

2008. 04. 12-13. Szimpla Hétvége Vivcsimnél...



A szuperjó 5-6.-ai hétvége után rögtön jött az újabb tali. Immáron én mentem a drágámhoz. Átlagos hétvégének indúlt, de nagyon jóra sikeredett a vége felé és nem volt kedvem hazamenni ;) Kicsit punnyadtak voltunk ahogy a képeken látjátok de szerintem nagyon édes képek lettek. Sajnos nem tudok minden egyes talira visszaemlékezni már mert nem készültek mindegyiken képek, hiába túrtam fel az összes képarchivumot. :S :( Ha emlékezetem nem csal ezután még volt egy tali sajnos amiről nem készűlt kép, úgyhogy nincs képes emlék róla, aztán meg jött a 2hetes megszakítás meg az érettségi. Hát a pontos tali dátumokról a drágámat kéne megkérdezni amúgy mert sajnos az én archivumomban nincsenek meg az összes dolgok.

2008. 05. 10-13. Érettségi után szabadon. Persze a szülinapom pótlása ;)




Ismét egy csodálatos tali. Talán ezen a talin készűlt a legtöbb képünk. Gyönyörű napsütéses igazi nyárt idéző időnk volt. Valahogy kedvezett az idő is számomra meg tudta, hogy naon szerelmes vagyok :) Érettségi után szabadon voltunk. Megkaptam a drágámtól a szülinapi ajándékomat is egy ezüst karkötőt meg még pár apróbb de jópofa dolgot. NA meg persze adta magát is teljes egészében ;) :D Libegőzni voltunk a jánoshegyen. Felmentünk a kilátóba ahol a napokban Ördög Nóri esküvője volt. Kicsit kirándulós nap volt ám ez. Aztán egy fantasztikus ebéd a belváros egyik legfelkapottabb helyén a Menza Cafe & Co. étteremben. Eljött az este, romantikus hangulat volt ám nagyon. Itt hallgattuk meg közösen Tiesto ISOS7 Asia albumát amiről a két szám is tanuskodik a videókban. Ezeket emeltem ki itt mert talán ezek váltották ki a legtöbb érzelmet akkor :) Most volt először, hogy áttörtük a 2napos határt és kicsit többet tudtunk megszakítás nélkül együttlenni. Isteni volt. Mint ahogy a képeken láthatjátok is a város a hátunk mögött volt :D

2008. 05. 17-19. 3 nap kontra az én részemről is... :D

Viszonoznom kellett a 3napos kiruccanást így én is 3napra mentem a drágámhoz. Publikus kép itt nem készűlt úgyhogy sajna ide nem tudok feltenni képet. Nagyon jó kis hétvége volt szintén. Kezdett az idő is eléggé melegedni úgyhogy ki is tudtunk már mozdúlni. El se hittem akkor, hogy a szülinapom már milyen rég volt.

2008. 05. 31-06.01 Ismét Nálam ;) Kicsit forróbb hangulat... ;) :D




Ismét nálam voltak a talink. Jól bevált módszer szerint egyszer én egyszer ő volt a sablon :D Itt kicsit forróbb volt már a hangulat. Mozi volt minden mennyiségben megint :D Meg persze forró éjszaka. A zenét itt még mindig Tiesto szolgáltatta ahogy a videóban láthatjátok. Minden dátumnál ha videó szerepel akkor az azt jelenti, hogy az a szám meghatározó volt a szerelmi életünkben. Valami olyan kötődik hozzá.Vagy tele van érzéssel amit ki is használtunk.
Sajnos innen kezdve mivel nincsenek minden talikról képes emlékeim, lehet, hogy kicsit pontatlan lesz a dátum felsorolás vagy az emlékeim napjainkig.

2008.06.07-08. Hétvége együtt Vivcsimnél, megérkeztek az iPod-ok Amerikából...

Ez egy teljesen átlagos hétvége volt. Asszem ez volt az amikor szintén vonattal mentem le először miklósra. Valahogy megint majdnem lekéstem a vonatot. Nem toom mi volt velem... :D Vittem a megrendelt iPod-okat aminek persze nagyon örültek. Jól elvoltunk.

2008. 06. 13-15. Bence Ballagás, Elöszőr Cityben, Első Tali Kamyval, Robival...


Elérkezett az évzáró és a ballagások napja az általános és a középiskolákban. Mivel a drágám tesója ballagott ezért elegánsba dobtam magam, és elmentünk megünnepelni az eseményt. Azt hiszem, hogy ezek a képek magukért beszélnek. Nagyon jók lettek, szintén örök emlék a számomra. Aznap este voltam elöszőr cityben. Hát mivel eléggé fáradt voltam ezért már olyan 2után hazamentünk. De valahogy nem is volt olyan jó party mint mostanság. Mindenesetre nem volt rossz amíg ott voltunk. Elmondhatom, hogy megint egy jó nyári hétvégét zártam ezzel az úttal. :) Itt még mindig töretlen volt a kapcsolatunk. Szinte tökéletes. :) (Jó lenne visszatekerni az idő kerekét ide...:)

2008.06. 21-22. Aranylakodalom Pilisen...



1hét telt el és ismét díszbe kellett vágni magam, ugyanis aranylakodalom volt Pilisen. Hát nem volt semmi hangulat, legalább megtapasztaltam én is, hogy milyen egy ilyen esemény ott. Elsőként próbálhattam ki a HSDPA lefedettséget vidéken és meg kell, hogy mondjam, h elég szépen volt netünk. Ekkor kezdte el a blogírást a drágám is a Blogger.com szolgáltatónak és társoldalak lettünk. Mint ahogy a képek is mutatják, szerintem eléggé egyértelmű volt a szerelem :D ;) Nagyon jó kis tartalmas hétvége volt. Igaz most személyvoncsival zötykölődtem mert nem volt pénzem tankolni, de hát ez van, csak odaértem :) igaz kőbányán majdnem lekéstem... :D Istenem mintha ma lett volna még csak azt már azóta rendes esküvő is volt ugyanitt...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Balázs

nagyon tetszik ez a zene DBN Feat. Madina - Asteroidz Promo CDM, itt találtam a blogodon... megadnád a jelszót itt a rar-hoz?... vagy elküldöd emailben? vargab@freemail.hu ... előreis köszönöm...
csáóó
(szintén) Balázs