2008. augusztus 12., kedd

Az elmúlt 2nap...

Itt is vagyok és most megint egy picit magamról mesélek. Elkezdtem gőzerővel a külső és belső megváltozásomat. Valahogy tényleg jobban és kiegyensúlyozottnak érzem magam amióta nem húzom fel magam. Úgy minden nyugisan van. Mint berlinben, sokat nevetek, sokat mosolygok, jó a kedvem. :) Ha ez beválik és sikerülni fog akkor köszönöm a drágámnak aki rávezetett erre az útra. Nem csak miatta hanem magam miatt is meg kell változnom, csak eddig talán nem volt elég motiváció. Sikerült már az első lépést megtenni a hízás terén is. 64.6kg lettem. Tegnap volt az első edzésem is, hát mit ne mondjak most estére eléggé elfáradtam és megéheztem. Annyira, hogy 2rántotthúsos szendót be is vágtam este joghurtos salival. :D Kicsit izomlázam van de sztem 3nap múlva már meg se kottyan az 1órás edzésterv. Mivel a bébym táborban lesz csütörtökig, ezért most lesz időm még komolyabban koncentrálnom a dolgokra. Megyek úszni is, le kéne úsznom több kmtert. Készülök nagyon a mostani hétvégére is illetve annál jobban a 23.-i romantikus estére. Kicsit izgulok is mert még nem csináltam ilyent csajnak és naon szeretném, hogy jól sikerüljön. De mondjuk ez 2személyes dolog úgyhogy remélem, hogy sikerül mindkettőnknek ellazúlni és legalább akkor semmi másra gondolni, csak egymásra ;) :) LOVE <3

Nincsenek megjegyzések: