2008. augusztus 11., hétfő

Hétvége Pilis... Lagzi... :):)



Szijjasztok!!!!

Örömmel értesítem a blogolvasókat, hogy hétvégén Pilisen voltam lagziban. Már az úton kész voltam odafelé ugyanis a hangulatom eléggé jól meg volt alapozva. Bekészítettem a kocsiba a legjobb zenéket így pörgősen álltam reggel a dugóban :D:D De mindezt félretéve én nagyon büszke voltam, hogy egy gyönyörű hölgyet aki mellesleg a mindenem is, kísérhettem és lehettünk koszorúspárok. A jó hangulat asszem késöbb sem apadt ugyanis a zenészek nagyon odatették magukat egész éjjel :D:D Jó volt a társaság is, szóval nem unatkoztam egyáltalán. Az élet nem állt meg, használjuk ki a nyarat és érezzük magunkat jól!! Reggel 6körül értünk haza bébykémmel amikor már alig bírtam nyitvatartani a szemem :D:D Az nem volt semmi, hogy akkor már 1napja nem aludtam :):D Mindenesetre nagyon jó volt, szép környezetben egy hatalmas 250fős lakodalom.

Nincsenek megjegyzések: