2008. augusztus 18., hétfő

A Szívem 7 Hónapja Dióhéjban... 2008.01.14.... 2. Rész

2008. 03. 18-21. Miénk A Ház. Kettesben 4 napra...


Elérkezett az idő amit annyira vártunk mindketten. A 4 nap csak kettesben. El se hittem amikor megérkeztem. Ekkor történt a baleset a kocsimmal, de ez csak kis dolog volt ehhez képest. Vártam haza a drágámat a suliból, aztán már csak egymásé voltunk mert kezdődött a tavaszi szünet. Igaz, hogy a drágám még elsősegélyre járt de nekem addig volt munkám mert a laptopomat kellett megcsinálni. Kezdeti nehézségek adódtak azonban a napok folyamán de a végére aztán király lett minden. A drágám is meggyógyúlt mert eléggé szarul volt 2napig :S Szegény cicuka. Aztán a többi már csak a fejemben marad mert nem tartozik rátok.

2008. 03. 29-30. Lakitelek, Hastánc bemutató. Persze kettesben.


Ahogy visszajöttem a drágámtól jött az újabb tali. Lakitelekre mentünk anyukám hastáncbemutatójára. A bébykémnek nagyon tetszett ám, én is megláttam milyen is a tanyasi élet. Elvoltunk. Meg kell mondani, hogy nagyon dögös volt a drágám egyenes hajjal. Másnap végre elöszőr idén kimentünk a westend tetőkertbe. Ez a legalsó kép már ott készült. A napon már nem volt olyan hideg szóval király volt. Bébykém is nagyon jól érezte magát ám. Szinte majdnem az egész hetet együtt töltöttük. Boldog voltam nagyon, hogy egy ilyen csajt küldött mellém a sors. :) De búcsúzás után már vártuk a következő alkalmat mert sosem volt elég ;)

2008. 04. 05. Talán a legjobb talink. Annyira boldog voltam mint még soha...


Április eleje van! Kezdődött a tavasz. Ennek megfelelően a drágám is beújjított néhány vaditó új cuccot. Ahogy az látszik a képen is rettentő csini volt. Moziba készültünk az este. Eléggé későn lett vége a filmnek, de nagyon jó volt. Tetszett a drágámnak az éjszakai kocsikázás is. A fények meg minden. Hát én is szeretem. Talán itt voltam a legboldogabb mert minden tökéletes volt. Rengeteg szeretetet, ölelgetést, csókot kaptam az egyetlenemtől, ráadásúl még írtó jól is nézett ki. Megint egyenes haj meg minden. Büszke voltam, hogy egy ilyen csajjal mehetek végig a westendben. Hát meg is néztek minket azt toom. :) Dehát ez már csak így van. Tökéletes hétvége volt. Jaj de visszasírom most ezt. Annyira jó volt mint állat.

Nincsenek megjegyzések: