2008. augusztus 17., vasárnap

Hétvége Vivcsimmel... (utoljára...??)

Sziasztok blogolvasók!
Eltelt a hétvége is Vivcsimmel. Azt kell, hogy mondjam, hogy rosszabbra számítottam és nem is gondoltam, hogy végig mind a 3napot ott töltöm. :S Igazából megviseltek azért a dolgok belül, de megpróbálom elfolytani. Pénteken nem igazán történt semmi extra, nagyon meleg volt 35fok feletti hőmérséklet. Szombatra lehült a levegő kicsit, jobb volt már a helyzet. Tartalmasan telt a nap azt kell, hogy mondjam. Este a citynek szülinapi bulija volt ami meg kell hagyni eléggé jól sikerült. Fél 5felé értünk haza. Hát a vasárnap az punnyadós volt. Nagyon álmos voltam, ráadásúl jönnöm is kellett haza. Hát az út és a búcsú az nagyon rossz volt. Nem is emlékszem mikor, de talán 2004ben volt utoljára ilyen búcsúzásom. Rengeteg dolog kavargott akkor is a fejemben. Hazafelé összeválogattam programozott lejátszási listában azokat a számokat amikhez közös emlék füződik és végig azokat hallgattam. Felidéződött az első romantikus esténk, közös vidám együttlétek, kalandok, de még az első tali is. Erről azonban egy emlék árulkodik a szélvédőmön is. Ha ránézek sose tudom elfelejteni azt a hideg téli napot - mi viszont valami fúrcsa oknál fogva nem fáztunk ám - amikor az odakerült. Most hazafelé gondoltam ki azt is, hogy holnap ha lesz időm mit fogok feltenni a blogba. A szívem fél éve a fontosabb eseményekkel kiemelve és fent lesz az összes zene is hozzá ami sokat jelentett mindkettőnknek. A Touch The Sun debütálása amire elcsattant az első több percen át tartó szenvedélyes csók nálam. Rengeteg emlék maradt, rengeteg perc és rengeteg együtt eltöltött óra. Erre az alkalomra készítettem a Touch The Sun-ból egy vadonatúj egyedi remixet is ami itt fog helyet kapni a blogomban. Ha a 23.-a összejön ennek ellenére akkor tuti, hogy megszólal ez a szám is. Kívánjatok sok szerencsét. Millió puszi mindenkinek, Vivimnek meg millió csók!!!! Szeretlek <3

Nincsenek megjegyzések: