2008. augusztus 18., hétfő

A Szívem 7 Hónapja Dióhéjban... 2008.01.14.... 1. Rész

Most egy összefoglaló következik az eseményekről amit talán sose felejtek el. A blog történetében először kerül fel ilyen minőségileg megszerkesztett topic. Sokféle dolgot találhattatok már ilyesfajta témákról az elmúlt másfél évben, úgyhogy talán nem lesz ez sem újdonság.

2008.01.26. Első találkozás Premier Outlet Centerben. Kapcsolat kezdete.

Izgatottan keltem aznap pedig még nem tudtam, hogy csajom lesz. :) 1óra alatt készültem el, figyelve arra, hogy minden tökéletes legyen ugyanis első talim volt Vivcsimmel. Eléggé hideg téli nap volt bár napsütéses. Gondoltam magamban, hogy már kabátot nem is viszek elég lesz egy fölső. Késöbb kiderült, hogy rettentően lefagytam :D Eléggé izgúltam, hogy vajon mit fog szólni hozzám egy trendi csaj. Hát hála istennek hamar megtaláltuk a közös hangot és egyből sokmindenről kezdtünk beszélgetni. Aztán idővel kaja után kettesben tudtunk maradni. Sose felejtem ám el, ekkor került a felirat a szélvédőmre a nagy szívvel együtt :) Hallgattuk a zenét a kocsiban űlve mert ott nem volt annyira hideg. Aztán valahogy rámtőrt az érzés, hogy meg kell csókolnom. El is csattant az első nagy csók, igaz akkormég izgatottan, de jó volt. Éreztem, hogy szeretnek és hogy az érzés kölcsönös is nem csak egyoldalú. Aztán a délután végén elégedetten, de szomorúan búcsúztam el a bébykémtől. Megbeszéltük, hogy sokat fogunk beszélni és mivel vészesen közelgett február 1. a Szandi szallagavatójának az időpontja, nyugodt voltam mert tudtam, hogy hamarosan újra látom majd a drágám. Sajnos izgalmamban itt nem jutott eszembe, hogy képet csináljunk, úgyhogy ehhez az alkalomhoz nincs sajnos képes emlék :S

2008.02.01. Szallagavató. Első alkalom Kunszentmiklóson. :)

Elérkezett a nagy nap amit most már mégjobban vártam, mivel megint együtt lehettem a drágámmal. Szandi szallagavatója amire persze én is hivatalos voltam, főleg mostmár úgy mint a Vivim barátja. :) Itt már természetesen készült kép is. Rettentő boldogok voltunk ám, a műsor is jól sikerült és gyönyörűek voltak a táncok. Estig tartott a műsor, utána még volt annyi időm, hogy egy picit a drágámmal legyek ugyanis ekkor még nem aludtam ott, haza kellett jönnöm aznap. Nem semmi volt kocsival megtenni elsőre ezt a távot abszolút ismeretlen úton ráadásúl sötétben. De megérte mert rájöttem, hogy kezdek naon szeretni. :) (L)

2008.02.08. Egy héttel késöbb, mostmár kettesben csak ;)


Annyira nem bírtam ki a hiányát a drágámnak, hogy 1héttel késöbb megint rávett a szívem arra, hogy lemenjek. Ez még mindig szintén 1napos kiruccanás volt. Aznap kellett hazamennem. De azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon jól sikerült ám. Kimentünk Tassnál a dunapartra is este ;) Hát nem semmi volt az tuti... ;) Ekkormég nem gondoltam volna, hogy ennyire belémszeretett a Vivcsi, de persze naon örültem, csakhát gondba voltam, h h fogom viszonozni. Mindenestre a dunaparton alkalom adódott erre. Senki ne értse félre a dolgot mert nem arról van szó ami a fantáziátokban elsőre megszületik, hanem csak egy nagy ölelésről és az első szenvedélyes csókról. Valamikor este 10óra felé indúltam haza, megint szomin mert kérdéses volt a következő találkozó időpontja :S

2008.02.17. Vivcsi előszőr nálam, Pesten.




Hát Vivcsi cicukám elöszőr nálam pesten. Tulajdonképpen nem hozzám, hanem egy rokonához jött látogatóba szóval hozzám csak átjött. Szerintem csodálatos hétvégénk volt. Itt elöszőr 2napig együtt. Voltunk westendben szombaton, meg persze nálam is, másnap pedig már reggel korán mentem ki a bébykémért békásra, hogy hozzam el hozzám. ;) Most még sajnos körbe kell menni mert a híd nincs készen, de hamarosan ez megváltozik. Ebben az időben és együttléten debütált a végleges verziója a Touch The Sun c. számnak ami ekkoriban nagyon meghatározta a közös perceinket. Rengeteget romantikáztunk rá. Aztán vasárnap menni kellett a drágámnak haza. Szomi bucsú és hát nekem is rossz volt, úgyhogy még miután elváltunk én elmentem egy nyugis helyre nézni a naplementét, és a zenét hallgatni felidézve a hétvége csodás pillanatait.

2008.02.23-24. Közös hétvége ismét, de mostmár megszakítás nélkül ;)




Egy hónaposak lettünk majdnem már itt, szinte tökéletesen ment a kapcsolat és mindketten azt gondoltuk, hogy itt nagyon sokáig együtt leszünk, megtaláltuk mindazt amire szükség van. Első alkalom volt, hogy a Vivcsimnél aludtam, nem kellett aznap hazamennem, hanem 2napra maradhattam. Hát a képekhez nem kell asszem semmit sem hozzáfűzni ;) Itt már az idő is kezdett amúgy kedvezni nekünk.

2008. 03. 08-09. Szokásos Közös Hétvége

Ez egy teljesen átlagos hétvége volt, és csak ez az egy kép készült az én fanta karneválos sapimban. :) De azért természetesen jó volt mint mindig a két nap.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

jaj az az utolsó kép nagyon aranyos. :D amm szorítok nektek !

Balázs írta...

Köszi Alexa. Naon rendi vagy. Rám is fér asszem. Én is szorítok ám neked. Megérdemled már a jót ;) Sok puszika

Névtelen írta...

jézusom én majdnem sírtam :((
olyan aranyos vagy Balázs, én nem akarom,hogy szétmenjetek :(((

Balázs írta...

Ohh köszike szandy. Te is nagyon ary vagy. Még nincs teljesen kész ahogy láthatod időrendben. 4hónap még hátravan sajnos, de most este sztem megcsinálom. Hát képzelheted, hogy én sem akarom. Mindenesetre remélem írsz még?! Amúgy miért is sírtál, meg miért vaok aranyos annyira?? ;)

Névtelen írta...

Hát még ilyet nem is láttam, hogy valaki ennyira nagyon szerelmes legyen...hogy csinál ilyen édes képbeszámolókkal dúsitott írásokat! Szóval nekem nagyon bejött!! Tetszik! Nagyon megható :(( Puszim (K)

Balázs írta...

Hát van ez így... :) Az embert ilyenkor a szíve irányítja. :) Ami jó én azt sose felejtem el. Mondtam neked, hogy nem gondoltam volna h ennyire megszeretem a bébykém. Hát igen LOVE minden mennyiségben :D:D Szép is az, csak ritkán van. MEg vigyázni kell rá mert a szerelem összetöri ám nagyon a szívet. Remélem nem fogja megbánni a Vivi a döntését, mert nehogy az legyen ám, h már késő ;) Majd írj még.