2008. augusztus 2., szombat

Hatalmas Nap... Aquaréna Az Igazi Aquapark... Foma 1 Időmérő Hungaroring...

Hírtelen azt se tudom, h hol kezdjem ezt a bejegyzést de azért megpróbálkozok vele. 8kor már indúlt a nap számomra ugyanis ismét a kocsival voltam elfoglalva. Mivel most hétvégén van a Forma 1 Magyar Nagydíj és a szerelőm is autóőrűlt 10kor ideiglenesen befejeztük a munkát. Nem volt mit tenni, célba vettem a mogyoródi Aquarénát. Magyarország legnagyobb élményparkja idén sem okozott csalódást. Mintegy 2600 ember volt jelen már a kora délutáni órákban. Amíg a csúszdákra álltam sorba tökéletesen lehetett látni a ringen szágúldó autókat. A hangulat fergeteges volt, rengeteg csúszda, rafting és még viziröpiztem is. Hatalmas meccs volt ám. :D Hozzá kell azt is tenni, hogy keményen lebarnúltam egész nap a napon :D Fáj is kicsit a vállam meg az arcom, lehet leégett. :S Ettem minifánkot is. Nyamiiiii :D Az árak meg abszolút barátságosak és a fürdőhelyekhez megszokott árakat képviselik. Nem drágább mint pl a Balaton. Sőt még némelyik dolog olcsóbb is :) Azt kell, hogy mondjam, hogy a belépő is megéri az árát hétköznap 5000Ft alatt van a felnőtt és 1000Ft al olcsóbb a diák napijegy. Ez szintén olcsóbb mint a balatoni árak. Az egész parkról el kell mondani, hogy tiszta zöld területen fekszik és csúcstechnikával épűlt fel. Megtalálható benne minden csúszdatípus is. Aki csak teheti szerintem látogasson el ide. Csekkoljátok le a honlapot is a www.aquarena.hu címen.

Nincsenek megjegyzések: