2008. augusztus 8., péntek

:(:S:(

Sziasztok blogolvasók!
Ebben a bejegyzésben nem éppen egy vidám történetet fogok megosztani veletek. Tegnap sikerült megtudnom, hogy mi az ami veszélyezteti a kapcsolatomat. Hát mi ne mondjak, fel kell kötnöm a gatyámat ha itt mentenem kell. Igazából magamnak csinálnám mert az én egészségemről lenne szó legfőképpen. Ma voltam kórházban egy teljes kivizsgáláson. Szerencsétlenségemre a tűvel megsértettek egy ideget, így lebénúlt félig a bal kezem :( Nem igazán toom h h fogok holnap vezetni, de ki nem hagyhatok semmit mert a drágámról van szó. (L) Sajnos lehet elveszítem őt. Tegnap el is gondolkodtam arról amit még TE Alexa mondtál nekem abban a bizonyos időszakban: "h velem nem lehet járni" Hát lehet igaz volt, de teljes erőmmel azon vagyok, hogy mára már leküzdjem ezt a problémát. Nem eshetek áldozatúl ugyanannak a hibámnak amit elkövettem emberileg akkor. Sajnos az, amilyen lettem a sok rossznak köszönhető amit részben én idéztem elő magamnak a kapcsolataim során. Szerencsére tegnap megtudtam mindent a drágámtól amitől megértettem a bajok forrását 100%-ban. Ha még együtt leszünk szeptemberben amit nagyon nagyon remélek, akkor mindketten új életet kezdhetünk. Remélem az elszúrt dolgokat örökre magunk mögött hagyhatjuk ezálltal. Bizonyítani szeretnék magamnak is és mindazoknak akiknek egyszer megigértem, hogy új ember, új lélek leszek. Meg kell, hogy mondjam, hogy elég nehéz lesz változtatni az életmódomért de a szívem erre is rávesz. (L)(L) <3 Ma már el is kezdtem nagy elhatározással a dolgokat. Rendszeres reggeli és minimum 3étkezés, hogy a testsúlyomat normalizáljam. Naponta fél kiló gyümölcs és zöldség amivel a vitaminokat pótolom, rendszeresen fél liter kakaó és tej amivel calcium, magnéziumot juttatok be. Rengeteg fehérje az izomzatom fejlődéséért. Rendszeres mozgás és 2-3liter folyadék. Remélem 1hónap alatt ha mellettem állnak akik fontosak és segítenek sikerül 5kilónál is többet felszednem. Ha rendbejön a kezem edzeni is fogok, hogy valóban jól nézzek ki. Minimalizálom a stresszt és az msn-t. Valamint, hogy a jövőmre is gondoljak, bedolgozom magam a szakmámba is, hogy ne legyenek többet feszültségeim az anyagi dolgok miatt. Remélem 2-3hét alatt már látványos javulást tudok felmutatni itthon a szüleim és a legfontosabb, a drágám számára is. Amennyira rajtamm függ most nem hagyom, hogy elússzon a boldogságom miattam!!! SZERETLEK (L)(L)<3<3 Kommentet esetleg várok.

Nincsenek megjegyzések: