2021. július 25., vasárnap

2021.07.25....

 A mai nap egy igazán semmitmondó nyári vasárnap volt amíg fogtam magam és elindultam Szentendrére délután. Idén most voltam kint először, és volt azért sok ember, de elmaradt az ilyenkor szokásostól. Szinte rögtön meg is kaptam a lángosom és a fagyimat is, sorban állás nélkül. Az árak persze itt is nőttek mint mindenhol. Egyedül megint én vagyok az aki nem tud ilyenkor árat emelni. De remélem még el fog jönni megint az én időm. Ugyanis még van hátra az évből 4 hónap! Ez így első hallásra sok idő, de nagyon hamar el fog menni, és megint csak azt vettem észre, hogy 21-nek is vége. Hihetetlen a rohanás ami történik velünk. És a legszomorúbb, hogy majdnem szinte kihasználatlanul. Én ezen szeretnék már nagyon változtatni. Szeretnék már egy kis változást. Egy kicsit jó társaságba lenni. Azért nekem voltak mindig nagy társaságaim régen, akikkel együtt buliztunk. Mennyire jó is volt ez. Aztán minden csak úgy megszűnt. És annyira visszasírom ezt az időszakot. Mert baromi jó volt. És remélem vissza tudom majd ezt valahogy hozni. Egy dolog biztosan nem változott, és ez a zene őrület. A zene a mindenem és egész életemen végigkísér az elektronikus zenei világ. Fantasztikus. Érdemes feliratkozni a Soundcloud Playlist-emre. Mára asszem ennyi ebben a 35fokban. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: