2021. július 4., vasárnap

2021.07.04....

 

Ma igen mélyen voltam lelkileg és idegileg azért is osztok meg most egy csalódottsággal és dühhel tele lévő újdonságot is, ami egyébként fantasztikus. Sajnos nem úgy alakultak a dolgaim ahogy szerettem volna és jelentős anyagi kár ért emiatt amit egyszerűen nem tudok feldolgozni jelenleg. Eddig csak gyűlt és gyűlt bennem, de most telítődött az egész. Szavakat sem találok már erre tényleg és nem tudom, hogy emberek így, hogy tudnak munkát kiadni vagy bármit. Egyszerűen fel nem fogható. Csalódott vagyok nagyon ebben is. A másik dolog meg az, hogy válaszra sem méltat. Egyszerűen nagyon zavar és rosszul esik, hogy csak így leír egyik pillanatról a másikra. Nem is ez a legnagyobb baj, hanem, hogy mi az oka? Nem tettem semmi rosszat. És ezt is már nem bírom feldolgozni. Egyszerűen fogalmam sincs mi lehet az ok. De már nagyon kivagyok ezektől a sorozatos problémáktól. Csalódott vagyok, hogy miért pont velem történik mindez, mit ártottam, hogy ezt érdemlem? Volt hibám, igen elismerem, de kinek nincs? Mégis örökre jégbe burkolózott, pedig annyira őszinte voltam minden percben, annyira szerettem tiszta szívből. Ez a blog is miatta jött létre, hogy az érzéseim ki tudjam adni. 2007 óta szüntelenül öleli fel a kalandjaimat, korszakaimat, stílusomat, érzéseimet és gondolataim. 14éve, hogy várok arra a pillanatra, hogy hátha újra megtörténik a csoda. És hihetetlen, hogy ennyi idő alatt sem felejtettem el, a szívem sem felejtette el. Egyszerűen nem is tudtam volna. Mindig újra újra előjön. Pedig most aztán abszolút távolinak érzem, még szóra sem méltat. Nagyon fáj belül egyébként. De tanácstalan vagyok és ehhez jönnek még hozzá a mindennapok gondjai. Egyre nehezebb a súly. Hiszen semmi mást nem akarok, csak egy felszabadult életet. Egy boldog pillanatot és egy őszinte érzést. Semmi mást... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: