2021. július 15., csütörtök

2021.07.15....

 Kezd teljesen körvonalazódni a felújításom, ma már a bútorok nagy része is a helyére került. A hibák ellenére valahogy mégiscsak ki fog nézni. Mai nappal sikerült tesztelnem is a posta új vámkezelési rendszerét. Automatikusan elkészült a vámkezelés és online be is fizethettem kedvezménnyel a megfelelő adót. Július 1-től minden értékre kell adót fizetni, megszűnt ugyanis a teljesen ingyenes értékhatár. Ez mindent tekintetben áremelkedést idéz majd elő, de engem annyira nem érint. Hála istennek a versenyhelyzetnek jót tesz, ugyanis nagyon sokan így már nem fognak mindent rendelni megállás nélkül. Remélem egy kicsit tisztul a piac ezzel a lehetőséggel, még annak ellenére is, hogy nekem szinte csak unión kívüli országból van beszerzésem. Természetesen így kénytelen vagyok megfizetni az adót, de hosszú távon ez meg fogja érni, mert végre a valódi árakat lehet majd elkérni az ügyfelektől. Évek óta nagyon keményen dolgozom a vállalkozásom sikeréért, szeretném kamatoztatni hosszútávon a sikereket. Aztán remélem még el tudok menni kicsit nyaralni a hónapban és augusztusban is. Nem szeretnék már nagyon feszülni, hanem inkább élvezni szeretném a szabadidőt. Bár egyedül ez baromi nehéz, azért remélem azt is, hogy találok valakit akit a szívembe zárhatok, de persze az lenne maga az álom, ha Őt tudhatnám magam mellett. A különlegesen gyönyörű lány. Könnyebb lesz remélem kicsit majd már az életem ezzel, hogy elértem olyan célokat amik felemésztenek rettenetes sok pénzt és energiát. Tényleg jó lenne már az, hogy egy kicsit más dolgokra is koncentrálhassak. Mára ennyi, holnap is jövök. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: