2021. július 22., csütörtök

2021.07.22....

 

Itt vagyok újra, új bejegyzés és egy vadonatúj szám! Tudom, hogy a hónapban nem nagyon írtam, kevés a bejegyzés, de nem volt időm, meg a 40fokokban sem ültem a gép előtt. De ez most egy fantasztikus instrumentális verzió! Egyszerűen lenyűgöző. Ma elstartolt az 53. Raiffeisen Kékszalag verseny is Balatonfüredről. Hatalmas élmény ez annak aki aktívan űzi a sporton, de nekem is nagy élmény volt aki félig ugye balatoni gyerek és ott vagyok sokat télen nyáron a tó körül és az ezzel kapcsolatos eseményeken is. Igaz nagy álmom egy balatoni gasztró és borkörút, de erre még várni kell. Júniusban ott voltam a Tihanyi levendulafesztiválon is a 39 fokban. Bár ez az idei nem volt olyan hangulatos, mert eléggé kevesen voltak a járvány miatt. Tihany gyönyörű amúgy. Aztán most a Kékszalag. Nagyon nagy varázsa van a vitorlázásnak amúgy. El sem hiszed addig, amíg ki nem próbálod. Nekem ez kb olyan volt mint a tenisz. Azt is nagyon szeretem. Vagy a minigolf. Kár, hogy rendes golfozni nem tudok. Talán, ha az életem más irányt vesz és nem hagyom, hogy kihasználják a tudásom, akkor most másképp lenne, és tudtam volna ezeknek az élményeknek teret és időt adni. Ehhez képest most ott tartok mint sok kapuzárási pánikos, hogy későn jön rá a dolgokra és be akarja pótolni. Próbálom én is összeszedni magam. Még idén nyáron tervben van az is, hogy a Cabrioval kimegyünk Szentendrére :) Kiviszem az "ügyvédnőt" egy kicsit az irodából kikapcsolódni :) Aztán ott van még Mogyoród is. Aquaréna park. Oda is ki kellene menni egy kicsit csobbanni. Szóval vannak még tervek, kérdés, hogy mennyire lesz idő megvalósítani. Aztán ott van még egy délmagyarországi körút is. Paks, Szekszárd, Baja, Pécs érintésekkel. De ez már lehet csak augusztus második fele, vagy szeptember. Remélem az időjárás kegyes lesz és meg tudom valósítani a terveimet. Természetesen jövőre még több élményt szeretnék szerezni. Hallgassátok meg a zenét mindenképpen és holnap is megpróbálok jönni. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: