2021. július 6., kedd

2021.07.06....

 Rettentő napjaim vannak mostanában. Szinte felrobbanok a dühtől és a csalódástól ami fogad engem itt az építkezés alatt. Pedig azt hittem, hogy annyira jó lesz, ehhez képest meg nagy csalódások érnek. Mindegy ez már marad így. És ami a legbosszantóbb, hogy nem is tudsz rajta már változtatni. És elfogyott minden pénzem egy szarra amivel nem vagyok boldog ahelyett, hogy élményekre költöttem volna. Ahelyett, hogy olyanra költöttem volna, ami boldoggá tesz, nem bosszúságot okoz. Na mindegy ez már ilyen lett. Marad így. Tegnap este eléggé rosszul is lettem. Kezdett felmenni a lázam, ami már idegi alapon van. Erősen meg vagyok viselve már. És nagyon nagyon rossz mindezt egyedül feldolgozni. Nem bírom már, segítségre van szükségem úgy érzem. Hiába küzdök, csak falakba ütközök. Szörnyű már ezzel együtt élni. Nagyon szeretnék már ebből kitörni, nagyon szeretném már, hogy valaki az érzéseivel őszintén támogasson, aki megértő és kedves őszintén. Úgy látom ez minden nappal egyre nehezebb és nehezebb feladat lesz... Mára ennyi... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: