2021. július 13., kedd

2021.07.13....

 Eléggé rossz napjaim vannak megint mostanában. Unom már ezt a hullámzó hangulatot nagyon. Itt a nyár, és nekem szinte semmit nem változott az életem. Megint visszahúz az egész minden ami itt körülöttem van. És megint elmegy egy nyár úgy, hogy nem engedhetem el magam. De még rosszabb ennél az, hogy szinte teljesen leírt engem :( Pedig Ő az akibe szerelmes vagyok és akivel el tudnám képzelni komolyan a jövőt. Mert fantasztikusan egyedi és gyönyörű. Mellé eszméletlen érzelmi intelligenciával rendelkezik. Pont ez az amire nekem szükségem van. Semmi más nem számít. Bárcsak ezt meg tudnám neki is mondani őszintén. Továbbra is így állok és jelenleg semmi kilátás arra, hogy javuljon a helyzet valamennyire. Csalódott vagyok több dologban is és nem tudom egyszerűen feldolgozni ezeket. Nem tudom egyszerűen elengedni. Képtelen vagyok rá! Emiatt csapda az egész életem. Mert képtelen vagyok elfogadni dolgokat. Képtelen vagyok túl lépni igazságtalanságokon. És ez az ami felőröl már teljesen. El is felejtettem a gondolatmenetet hirtelen. Kezdem érteni azokat akik azt mondják, hogy sehol nincs ennyire szar élet mint itt. Ha nem kötne ide ennyi minden anyagilag, lehet már Hollandiában vagy Angliában lennék. És lehet, hogy egy teljesen más életet élnék. Egy szabadabb, boldogabb és kiegyensúlyozottabbat mint a mostani. Mert ott az emberi szemlélet is más. Nyitottabbak az emberek. És ez a legfontosabb, hogy ott nem kell attól félned, hogy mikor késelnek meg egy fesztiválon, vagy mikor keveredsz verekedésbe, nem flegmák és zárkózottak az emberek. Mert nem egy gyűlöletkormányzás van. Na de erről a témáról ennyit. Borzalmas lett itt minden. A mások dolog ami nagyon bánt, hogy elszúrtam a fiatalságom. Elment az idő a semmire. És túl későn kapcsoltam. Mire ráébredtem a dolgokra, már késő volt. És ez egy olyan gombóc amit nem lehet lenyelni. Remélem te onnan fentről azért látsz engem és büszke vagy rám, de olyan jó lenne ha itt lennél. Olyan jó lenne, ha segítenél. Ha itt lennél és adnál tanácsot. Hiszen annyira gyorsan elszaladt az idő és félő, hogy velem ugyanez lesz. Mára ennyi... Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: