2021. július 10., szombat

2021.07.10....

 

Nincsenek jó napjaim mostanában, tegnap be is lázasodtam kicsit. Úgyhogy most már nem csak a hőség miatt izzadok. Próbálom megemészteni a hibákat amiket a munkások itt hagytak rengeteg pénzért. Egyszerűen nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy ilyen munkát végeznek. De mindenki. Hihetetlen. Nem értem de mindegy. Tényleg ahogy haladunk előre az időben, úgy lesz minden egyre drágább és szarabb. Úgyhogy ez a sok fejlesztés számomra becsapásnak és vakításnak tűnik, mert nincs élő ember aki szakszerű és halad a korral és akivel ki lehetne használni ezeknek az új innovációknak az előnyeit. Komolyan mondom ezek megrekedtek egy 30 évvel ezelőtti szinten, és úgy dolgoznak napjainkban is. 0 fejlődés. Csak 6szoros ár lett minden. Csalódott vagyok összességében. Dehát ez van. Majd becsukom a szemem. Jó lenne már egy kicsit más dolgokkal is foglalkozni. Remélem lesz valami változás, mert az az idei nyár eddig a legrosszabb úgy érzem. Azt hittem ez a 2021 végre jó lesz, de nem úgy tűnik így több mint fél év távlatából. És egyszerűen csak megy az idő és öregszem, de semmi egyéb nem történik. Küzdés az egész. Most másnak is az mondjuk, de lehetne másképp is. Csalódott vagyok, hogy Ő szinte teljesen leírt engem... El sem olvas már... Nagyon fáj, hogy ez lett. Pedig annyira szeretném Őt! Boldoggá szeretném tenni és mégsem hagyja. Ez nagyon fáj nekem. És egyszerűen nem tudom mi van vele és ez is szörnyű. Legalább valami életjelet adna magáról. Szeretnék beszélni vele és szeretném látni. Nem szeretnék semmit se jobban mint ezt... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: