2007. szeptember 11., kedd

Kedves Online Naplóm...

Egyre kilátástalanabbúl telnek a napjaim. Sajnos eléggé nehéz munkahelyet találni ami az érdeklődési körömnek is megfelelő. Igazából nem is a pénzről lenne most szó első körben mert azt maszekban is meg tudom szerezni magamnak, hanem arról, h legyen egy munkahelyem már h anyum megnyugodjon végre. Egyenlőre Szeptember 26.-ig van időm keresni, de hát eléggé közeleg ez a nap és égyre jobban félek tőle. Jön az utazás ami 1hetet megint elvesz az életemből. Lehet, h jól hangzik az, h mehetek, de igazából nem olyan jó az. 13óra az út oda és valamivel kevesebb vissza. De nemcsak ez, hanem az időeltolódás és egyéb tényezők is közrejátszanak abban, h nincs kedvem menni. Most jövök rá, amikor ezt a bejegyzést írom, h új billentyűzetet kéne vennem mert nem valami kényelmes ez, nagyon megfájdul a csuklóm. Éppen az új tiestot hallgatom és van rajta egy szám amiről most éppen a hétvégém ugrik be. Nagyon jó volt. Lehet, h nem is tűnik olyan nagy dolognak, de rettentő jó volt nekem. Végre picit boldog lehettem. Lettek jó kis képek is meg minden. Az Anett meg egy állati aranyos csajszi, h ennyit foglalkozik velem és rá mindig számíthattam eddig. Úgyérzem mostmár teljesen, h szeret velem lenni és hát ennek persze nagyon örülök. Hiányozni is fog a párducka amíg nem leszek itthon. De ha minden igaz akkor egy rozsaszín flamingóval meg egy komoly meglepivel térek vissza és akkor egy kis kiegészítéssel mégjobb lesz bepótolni azt a két napos talit :) És hát aztán meg kirándulás is, úgyhogy jó lesz. Lehet, h ha jó idő lesz akkor még a bajai utamat is be tudom pótolni. Szép hely az a Baja. És ha minden igaz lesz társaságom is az úton :P :) De hát az még nem bizti. Anett ha ráérsz majd utazásom után akkor mégjobb estét szervezek nekünk... megszállt pár jó ötlet és hát sajnos nem mondhatok előre még semmit sem, de sztem tetszeni fog neked. Télen is amikor kint már hideg van, jó a meleg szobában fincsi koktélt iszogatni egy csodálatos ibizai hangulatban. Emlékszem mikor még kicsi voltam, mennyire szerettem a meleg radiátor mellett nézni a hóesést az ablakból... :) Hát most már változott az idő de ha minden jól megy akkor meg tudom rendelni a holdat úgy mint ahogy a napot hétvégére :P:D:D xD Úgy néz ki, h a te segítségeddel Anett, visszajön a régi életem és megint boldog lehetek és egyenesbe jöhetek. Ezért pedig nagyon hálás leszek és nagyon köszönöm ám :) De szerintem én mindig kimutatom feléd a hálám :):) Egyszer így, egyszer úgy. "De legalább valaki hív..." igaz? :P xD :D Na majd megyünk a jacuzziba :) Mindenesetre tök jó kedvem lett most. Igaz még csak kedd van, de remélem ez a kedv nem fog apadni :) Puxxxx nektek és neked is párduckám :) :*

ADAM BAYER Topicját itt találjátok meg: ADAM BAYER
JOHANNES HEIL Topicját itt találjátok meg: JOHANNES HEIL
Anett jó töltögetést hozzá ami még nincs meg. Rengeteg album és EP közül válogathatsz. Neked tettem fel.

Nincsenek megjegyzések: