2007. szeptember 6., csütörtök

;( ;( ;(

Hát ismét a sors nem tett velem valami jót. Nem lesz szuper hétvégém. Én ezt már hétfőn tudtam amúgy, dehát mindig csak jobbat remél az ember. Nem hibáztatok én senkit. Erről csak a sors tehet. Egyszerűen nem szereti a pofámat azt kész. Hát ha belegondolunk a fontosabb dolgokba akkor rájön az ember, h miért is mondom azt, h ez ekkora tragédia. Egészen 2003-ig kell visszamennünk amikor is elkezdődött életem nagy csalódása. Az ember olyankor még az első 1-2eset után persze nem veszi komolyan mert azt mondja, h lesz ez még jobb is. Lassan 4év telik el azóta... Amik fontosak nekem azok a dolgok nem változtak, ugyanúgy csalódást okoznak... És ez nem más hibája, hanem az ENYÉM... Tudom, h nem voltam egy angyali ember, sokszor kergettem az ördögöt... Talán ezért is utált meg annyira a sors, h nem lehet büntetlenül megúszni... És most persze nem egy konkrét esetről beszélek hanem a sorozatos dolgokról amiből mindig én kerültem ki fájdalommal egészen 2003 óta. És hát az ember akkor keseredik el a legjobban amikor tudatosan tudja, h kilátástalanná válik az élete... Mert nem tud tenni ellene... Vagyis tudna, csak korlátozottak a lehetőségei... És persze így van ez nálam is... Nincs egy biztos pont sem az életemben... Nem tudom még mindig, h hova sodor az ár... mikor mások már régen kiegyensúlyozottan élik a kis egyszerű életüket. Én sokszor kértem azt, h legyen inkább egyszerű életem, ne legyen meg mindenem csak boldog legyek, elérjek könnyedén célokat, legyenek céljaim egyáltalán... Legyen egy olyan valaki aki észreveszi az értékeim. És ez a legfontosabb, h csak egy pici figyelmesség legyen az életünkben, mert nehéz úgy lenni és szomorú, h az embert mindenhol eltapossák ahol tudják és kihasználják, kiaknázva jó tulajdonságait... Én nagyon tudok szeretni, és nagyon jó azoknak az embereknek akiket szeretek... Remélem tudják azok akikről most beszélek...?? Toom h az én problémáim kis dolgok a napjainkban történő katasztrófákhoz képest, de az én világomra vetítve nagyon is nagy gondok... És nagyon sajnálom, h ilyen negatív nézeteket kell ide leírnom... Nem vagyok ilyen és ezt leginkább TE tudod... Azaz aki a legjobban ismer talán... Anett!!! Neked fogom megfogadni, h próbálok változtatni magamon, próbálom más színben látni a világot... De ehhez csak 1, csak 1 dolgot kérek: Hogy segíts nekem!!!! És TE, tudod, h miről van szó. Sajnálom, h megbántottalak ma este, nem lett volna szabad. Egy dologban bízok: mégpedig abban, h lesznek még közös vidám napjaink (amilyen kirándulásokat beszéltünk...)... :) Nyugodtan írj kommentet IDE...

Nincsenek megjegyzések: