2007. szeptember 13., csütörtök

Holnap utazás...

Kedves Blog!
Holnap ismét itthagyom az otthonom egy időre. Nincs kedvem elmenni amúgy mert hiányozni fognak nekem azok akik fontosak. Nekem az ha egyedül utazok, mindig olyan érzés mintha búcsúznék. Mintha itthagynék valamit. Mindig szomi leszek tőle sajnos :( Most mindenesetre meglezs a lehetőség, h kapcsolatban maradjunk. Anett neked meg biztos, h írok. Mostanában te is olyan rendi vagy velem. Ez nagyon jó érzés, h valakinek én is fontos lehetek. Most csak 1 hétig leszek távol, de ez is elég hosszúnak tűnik majd. De remélem, h ha majd visszajövök akkor minden dolog ami most kimarad az utazás miatt azt be fogjuk pótolni?! Most még jobb hangulatot állítottam össze, több időm volt most rá, úgyhogy még a végén jobb is, h nem jött össze vasárnap :) Amúgy semmi különös nem történik velem mostanában. Unalmasak a napjaim, de viszont végre jobb a kedvem. A hétvége erősen rendbetette hála istennek. :) Tegnap voltam vásárolni is és hát az is tök boldoggá tett, h a meglepit meg tudtam szerezni. Itt virít már a polcomon és csak arra vár h boldoggá tegye a párduckámat ;) :) Holnap délben indúl a gépem, de reggel még megpróbálok írni.

Nincsenek megjegyzések: