2007. szeptember 28., péntek

Hétvégére Szünet...

Valószínűleg hétvégére gépmentes napokat tartok. Kell egy kis szünet mert beteg leszek. Az utolsó csepp a pohárban az volt, h ma elszállt az új 320GB-os Samsung winchesterem. Most vettem 1hete 18ért. Elszállt. Elveszett 210GB-nyi zeném és filmem, valamint több ezer fénykép is. REmélem a régi partíciókat azért helyre tudom állítani és akkor meg van mentve minden. Ki vagyok merűlve sajnos. Teljesen káosz van itthon is a munkakeresés miatt. Úgy döntöttem, h eljárok úszni. Kell egy kis mellizom is meg egy kicsi plussz állóképesség is. Szóval kikapcsolódásképpen úszok meg futok. Jót fog ez tenni így hétvégenként amikor a hetet végigdolgozom. Azthiszem kicsit ki kell húzni a dugót a konnektorból, kikapcsolni a PDA/Mobilt is. Nem szeretném ha az egészségemre menne itt minden. Ezen a héten kitettem a blogért is, láthatjátok rengeteg újdonságot kapott. Aztán kezdődik egy újjabb hét is. Lesznek utak Szekszárdra,Paksra,Szegedre a jövőhéten. Nemtoom h Baját kihagyom-e vagy sem, majd még eldől. Wiky tőled függ, h megyek-e Bajára. Elvégre időm az van bőven. Csak akkor nehogy az legyen, h egyedül hagysz a Danielsbe mint múltkór majdnem :D :D :D
Vigyázz magadra!!! :) :P Na majd ezt még úgyis megbeszéljük valamikor... Mindenesetre meg fogokl változni. Komoly tervek vannak, h felszedjek pár kilót, jobb legyen az állóképességem, meg h jobban érezzem magam és ne legyek ennyire feszült. REmélem ebben segitségemre lesznek páran?! Cuppppp azoknak akik mellettem vannak és támogatnak. Wiky majd beszélünk:D

Nincsenek megjegyzések: