2007. szeptember 6., csütörtök

Őszi Hangulat...

Újjabb őszi napra virradtam ma is. Gondoltam most már azért ki kéne mozdulni. Sajnos a tali Anettel ma elmarad :( De attól még megyek westendbe. Mondtam, h sokszor szoktam ott lógni mert nagyon jó hely. Este meg mozi. :) Nagyon rég voltam már moziba... De legalább most bepótolom. Csak az zavar most rettenetesen, h anyagilag nem vagyok a toppon teljesen és hát eléggé össze kell majd szednem magam a telefonvásárlás elött. Mindenesetre az még nem most lesz, de remélem addigra találok munkát :S Nem annyira egyszerű ám ez... De hát valahol muszály elkezdeni... :S Az vígasztal, h egy igen király hétvége elé nézek, igaz Anett?!?! :):) Hát remélem picit rendbetesz majd ez a hétvége lelkileg. Belegondoltam, h ez az év nekem nem valami fényesen telik, pedig már több mint a fele eltelt. És nem nagyon vam remény a változásra sajnos... :S Úgy látszik, h egyre jobban megviselnek engem a rossz dolgok... :( Dehát ez van... Bízom benne, h egyszer majd jobb lesz.

Nincsenek megjegyzések: