2007. szeptember 16., vasárnap

Szia Anett...

Most picit tudok netkozelben lenni. Ne haragudj, h zaklattalak az smsekkel. Remelem irsz kommentet ide ehhez a topichoz. Tudod mondtam neked, h ezek a talik nagyon fontosak nekem. Tok regota keszulok ezekre. Tudod, h megerto vagyok es picit meglepett, h ilyen gyorsan lett valaki. Ez nekem uj:) Kivancsi vagyok, h h sikerult ez:) De remelem, h azert nem kell hanyagolni ezeket a talikat. Ott van a sok meglepi is... Szoval szeretnem azokat is atadni:) Fontos vagy, de ezt mar tudod... Szo remelem azert fogunk meg sokat egyutt lenni es ebben remelem h segitsegemre lesz az az elony h 2eve ismerlek:) Ha en leszek hasonlo helyzetben azt mar tood, h en sem foglak hanyagolni. Ne haragudj ha megint kicsit tragikussan fogom fel a dolgot, csak felek, h elveszitem ezt a sok idot es energiat amiket a talik megszervezesere szantam. Kivancsi vagyok nagyon, h a meglepikhez mit szolsz. Sokan azt mondtak, h allati franko valasztas. Ugyhogy csak adj lehetoseget arra, h atadjam.:) Neked csak ennyi a dolgod...:) A 2napos tali programjarol sajnos semmit nem mondhatok,de remelem, h osszejon azert is tudunk potolni, mert hidd el h ezt nem hagyhatod ki. Tudom, h ha tudnad akkor jobban fel lennel csigazva, de sajnos nem mondhatom el mert kulonleges. Varom a valaszodat azert smsben, de legyszike ide is irj valami kommentet. Koszonom draga parduckam. :*

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már írtam,hogy nem foglak elhanyagolni Teeee :P lesz alkalmad az ajándékokat átadni,ne aggódj..na,de ide csak ennyit...a többit majd megduma. :)

Balázs írta...

Szia Anett! Olyan ari vagy h irtal. Koszi szepen h tovabbra is mellettem vagy.