2007. szeptember 21., péntek

Heartbreak 3 The Last Dig :(:(

Szeptember 20-21.
The Death Of A Loved Hearth

Talán segít a zene. Úgy érzem, h távol vagyok mindenkitől. Tehetetlenül szemlélem az eseményeket. Egyszerűen mintha el lennék zárva a világtól. Minden szép és jó itt, de csak leplezi az igazi fájdalmat belül. Sokan kérdezhetitek, h miért is vagyok boldogtalan amikor utazok?? Hát mert nincs rendben minden. Egyedül vagyok mindig. Magamrahagyva akárcsak egy fadarab az erdőben. Így nem a legjobb. Elvesztettem a reményt is. Sír a szívem, sírok én is. Csak egy szerelmes szív dala szól valahol a távolban. Messze nagyon, tőlem távol. Hiába próbálom elérni lehetetlen akárcsak egy átlátszó dolgot ami megfoghatatlan. Sokan gondolhatjátok, h depis vagyok, pedig NEM!!!! Csak belefáradtam már a hamis álmokba, az erdőben egyedül keresgélve, amikor a szerelmes szív dallama szól. :( Fáj az igazság akár egy késdöfés. Belevág a szívembe akár egy idegen kézzel fogott kés... I MISS YOU!!!!!!... I Miss You All The Time... És csak a szerelmes szív dallama szól... I Miss You!!! I Miss You!!!!! HIÁNYZÓÓÓÓÓÓÓL!!!

Nincsenek megjegyzések: