2007. augusztus 29., szerda

Johannes Heil - Freaks R Us És Mixek Anettnek...













Hát el kell, hogy mondjam, h ez az az album ami egyszerűen nem került fel a netre és köröbelül a több milliárd emberből csak két ember birtokolja tömörített zenei formátumban. Ennek oka, h új lemezkiadó adja ki ezt az albumot mégpedig a Klang Elektronik. Szóval egyetlen egy ember seedeli ezt az albumot. És ennek az embernek 56k modemes kapcsolata van. Tehát az átlag letöltési sebességem olyan 0,58kbps és maximum 2,23kbps volt. Ezzel a sebességgel a 87mb-os albumot két és fél nap alatt Leacheltem le. A munkámat persze nem adom ingyen. Az első rapidshare-es link az én nevemhez fűződik és a .rar fájl természetesen jelszóval védett. A jelszót tőlem kérhetitek el!! A Freak R Us albumról annyit, h a legigényesebb techno albumok közé tartozik amit mostanában kiadtak. Az album egyébként 2006os és a első albuma Johannes Heil-nek az új Klang Elektronik kiadónál. (Klang cd 009)
Néhány újdonságot istartogatok ehhez a témához Johannes Heil-től. Mégpedig a Depesche Mode-al közösen mixelt The Magician korongot 2007-ből, illetve a Remix R Us című korongot 2006-ból.
Johannes Heil Freaks R Us (Klang cd 009) (2006)
Download Link
Johannes Heil Remix R Us Part 1 (Klang cd 111) (2006)
Download Link
Depesche Mode And Johannes Heil Everything Counts The Magician (2007)
Download Link
Johannes Heil Remix R Us Part 2 (Klang cd 120) (2007)
Download Link
Johannes Heil 20.000 Leagues Under The Skin (Kanzleramt cd 66) (2003) 2xLP
Download Link
Johannes Heil Heilstyle (Kanzleramt cd 68) (2002) 2xVinyl/LP
Download Link
Johannes Heil And Richard Bartz Don't Stop (Kurbel cd 030) (2005) Vinyl
Download Link
Johannes Heil Freaks R Us 12" Vinyl (Klang cd 105) (2006) 1xVinyl
Download Link
Johannes Heil The World (Datapunk DTP cd 006) (2004)
Download Link

Remélem egy köszönet kommentet azért írtok ha letöltitek?!!!!

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köööööööössssssziiiiiiii :D

Balázs írta...

Anett ezt te írtad? :D:D:D

Balázs írta...

Amúgy ha írsz légyszi használd az egyéb választást a névtelen helyett. Köszi

Névtelen írta...

ja,én írtam. :D az egyebet választottam,csak a nevemet elfelejtettem beírni. :F sorry.

Balázs írta...

Semmi gond. Hala istennek egyre jobba teszem a blog rendszeret.

Unknown írta...

Köszi szépen! Imádom Heil zenéjét:P

Unknown írta...

Kódot majd kuldj légyszives!

Balázs írta...

up by dj bba

Unknown írta...

Koszi szépen!

NINth írta...

hogyan lehet megkapni azt a passt? :]
ha adok mailt [djninth.kukac.gmail.pont.com] akkor elküldöd nekem, vagy egyéb megoldást kell kitalálni? ^^

NINth írta...

oh, megvan, nemszóltam ;]

kösziiiiii!

Névtelen írta...

köszi! még sok ilyet :)

Balázs írta...

Rendben!!!
Örülök h sikeres a topic:)
Igaz, hogy csak a barátnőmnek szántam, de mind1:D

Névtelen írta...

sry cant speak your language.I realy need this musik but I cant find the password could you help me?

Balázs írta...

the password is: up by dj bba

Névtelen írta...

THX!!!

Nagyon jók a mixek köszi szépen!!!
Johannes Heil az egyik kedvencem,
bár eme zenéi hiányoztak eddig sajnos

Kösssszi!!!

Balázs írta...

Szivesen mindenkinek aki letölti. Ezeket a mixeket a legjobb barátnőmnek tettem fel anno. Felkutattam érte az egész netet de most itt van csak nektek.

Névtelen írta...

Thx 4 this post!!!

Balázs írta...

Me thx for visit my blog

ion írta...

köszi ember isten vagy!