2007. augusztus 16., csütörtök

Fantasy Art...


Az Anime mellett elkezdtem Fantasy Art-ot is rajzolni. A nyaralás alatt voltam egy ilyen afrikai meg törzsi dolgokat áruló boltban és nagyon megtetszettek ezek a dolgok. Amúgy én szeretem is ezt a stílust. Tisztára valahogy az én világom. Elhatároztam, h ha nekem lesz egy nagy teraszos házam akkor a teraszt biztos, hogy ilyen törzsi bútorokkal fogom berendezni. Ez most nagyon divat manapság. Még a legnagyobb lakberendezési áruházban a Max Cityben is egy hatalmas üzlet van ami ilyen bútorokat árul. Ezek a Fantasy Art képek is megvásárolhatóak különböző kiegészítők formájában, de az eredeti képek festményei is megvehetőek. (Jó drágák :S) Szóval tök király lehet egy szobát ilyen képekkel berendezni vagy megfesteni a falra. Az én tervem most az, h mivel kék a falam a szobámban ezért megcsinálom csillagos égre a plafont ilyen villágító csillagokból, h még romantikusabb legyen ;) Remélem sikerülni is fog... :)

Nincsenek megjegyzések: