2020. február 26., szerda

Szomorkás Este...

Sziasztok!

Bejegyzést is írok ma is ugyanis ma még mindig próbálok jobban lenni. Jobb már valamivel, de még mindig nem 100%. A tegnapi Ambient este nagyon jóra sikerült. Annyira el tudtam lazulni és nagyon jó érzések jöttel ki újra. Lét elemem a zene. Ma egy sokkal rosszabb hangulatú nap következett sajnos. Sötét, esős, hideg semmilyen nap. A hangulatom is nagyon lent volt. Ilyenkor esne jól ha egy kicsit itt lenne mellettem... Tényleg egyszerűen nem bírnám elképzelni mással... Egyszerűen nem! Nem tudom mi történt most így februárban. Egyszer csak belemarkolt a szívembe. Kész. Ilyenkor amikor ennyire szar az idő és megáll az élet is, az ember beszorul a gondolataival. Eléggé bele lehet csavarodni. Ez a legkeményebb. Egyedül a gondolataiddal. Nem tudom, hogy mi változott meg de az elmúlt 6 évben én nem találom úgy a fonalat. Valahogy úgy nem tudom merre tartok. Csak úgy csináltam a dolgom, próbáltam építeni, fejleszteni a jövőm, de teljesen elfeledkeztem magamról. Az idő elszaladt. Aztán csapás csapás után ért. Mindig valami hátráltató tényező. Meg szeretnék érkezni. Amit korábban is írtam. Csak egy szimpla élet. Ennyi kell. És igazából részben jól is haladok efelé, csak Ő hiányzik, vagyis Ő is. Mikor a zenébe menekülök és a zene érzései felé nyitom a szívem akkor mindig meglátom Őt. Teljesen más amikor zenélek. Mintha teljesen más világban lennék. Nem semmi. De az biztos, hogy nagyon várom már, hogy jöjjön a nyár. Szeretnék egy kicsit most már szabadabb lenni, hogy végre jól menő cégem van, és, hogy végre a munkámnak van értelme és eredménye is. Mint ahogy eddig is, nyáron is a pillanatokat fogom keresni és azokat át élni. Az emlékezetes dolgokat. Különlegesnek lenni talán jó, de hátrány is. Könnyen el tudsz veszni mert nem az vagy mint a nagy átlag. De most már nem hagyom magam.

Mára ez a végszó. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: