2020. február 18., kedd

2020.02.18...

Sziasztok!

Újra írok! Nem kezdődött túl jól a hetem. Ismét problémák tömkelege amit meg kell oldani. Tönkrement a garázskapum, elúszott egy üzleti lehetőség, nem várt fizetni valók kerültek elő ismét.
Most van az amikor eléggé elfogytam lelkileg. Sok minden gyűlt már bennem, de most úgy éreztem, hogy sok és egy kicsit nehéz volt bármihez is hozzá kezdeni. Ilyenkor így egyedül eléggé elveszek, céltalannak tűnik minden, rossz a hangulatom. Tényleg egy kis pozitív megerősítés jó lenne ilyenkor. Jöhetne már a tavasz és a jó idő amikor végre nem szorulunk be a lakásba és kicsit aktívan ki lehet kapcsolódni. Várom már újra a dunakorzós sétákat, fagyizást, gofrizást, a balatont és sok nyári élményt. Ahol az ember legalább ki tud kapcsolódni. Mostanában valahogy a zenével se tudok úgy foglalkozni ami nagy kár de tényleg. Szeretem a zenét de amikor nincs belső egyensúly akkor nem tudok rá koncentrálni annyira. Előzőleg amit feltettem számot egy nagyon különleges, amúgy sem hétköznapi műfaj és egy napjainkat meghatározó életvitelt, állapotot mutat be. Hát igen, a modern művészet lenyűgöző továbbra is azt mondom. Ki a könyvekben, ki a festményben, ki a zenében leli meg a művészetet, de mindannyian érezzük, hogy a szerző, művész mit szeretett volna kifejezni. A tudás hatalom! A műveltség intelligencia! Legyen mára ennyi elég, nemsokára újra jövök. Stay Tuned!!

Nincsenek megjegyzések: