2020. február 22., szombat

Fekvős Este...

Sziasztok!
Új bejegyzés de most telefonról mert a gép elé nem tudok oda ülni, ugyanis kicsit beteg lettem és ágyhoz vagyok kötve. Ezek a frontok meg viselnek most. A krónikus betegséggel rendelkezők ezt meg érzik sajnos. Pár napja nem írtam mert az előző bejegyzés óta eléggé össze zavarodtam lelkileg és érzelmileg. Sose éreztem még ilyet. De nagyon különleges érzés és csak úgy egymás után dobálja be az agyam a képeket. Meg sose kerültem ilyen helyzetbe. De most ezt is át élem. Én úgy gondolom, hogy egy férfinek is lehetnek érzései. Vagy csak akkor engem áldott meg különleges és furcsa dolgokkal a sors. Ami sokszor előny, néha hátrány, de legtöbbször jó dolog. Szerintem. Ő eléggé felkavar. Olyan dolgokban amiket eddig nem is tapasztaltam meg. Vissza gondolva voltak időszakok amikor eléggé ki fordultam magamból és csináltam olyanokat amiket addig nem. Például elmentem szél csatornába edzeni tandem ugrást. Full olyan érzés mint amikor 6000m magasról kiugrasz egy repülőből. Fantasztikus. Adrenalin függő lettem abban az időben. Csak anyagilag eléggé megterhelő sport ugyanis nem olcsó. Majd az egyik edzésről a videót be is linkelem ide. Nem merem teljesen le írni az érzeseim, mert van sok dolog ami nem tartozik nyilvánosságra. De azért ez a blog eléggé hosszú időt ível át az életemből. Remélem sok mindenki számára volt jó olvasni. Tudom, hogy mostanában sok bejegyzés szólt rólam, de ettől hiteles. Tudom, hogy Ő a boldogság, csak egyszer találjam meg. Remélem az élet most már kegyes lesz hozzám. Kicsit felém fordul. Újra. Hhhhmmm... Szép vágyak, egyszer talán valósággá válik. De most remélem holnapra jobban leszek. Aludjatok jól.

Nincsenek megjegyzések: