2020. február 23., vasárnap

Fekvős Este... Part 2...

Ma már egy fokkal jobban vagyok de nagyon várom már a tavaszt és a nyarat. Kicsit melegebb lehetne már. Persze majd nyáron meg az lesz a baj, hogy meleg van. De még mindig jobb én azt mondom. Sokat "ábrándoztam" most, hogy nem tudtam felkelni. Sokat zenéltem is. Nem is tudom az idejét mikor volt ennyi időm magamra. Múlt hét óta kicsit meg változott belül valami nálam. Rá jöttem, hogy mennyire hiányoznak dolgok az életemből és a boldogság mindennél fontosabb tud lenni. Nem is gondoljuk mikor karierre vágyunk vagy célokat tüzünk ki magunk elé. Néha arra is kell gondolni, hogy ezzel mi az amit háttérbe szorítunk és mi a fontosabb. Sokáig én is azt hittem megvan mindenem. Aztán egyszer csak azon kaptam magam, hogy rossz helyen vagyok, rossz életet élek és az aki mellettem van, nem is nekem való. Nem is vagyok boldog benne. Másra vágyom. Nekem valami olyasmi kell ahol lelkileg is és minden tekintetben összhang van. Tudjátok pár napja eléggé össze zavarnak a gondolatok érzések. Dehát valahogy össze szedem majd ezt is. De ez által újabb célokat tűztem ki magam elé. Van egy olyan érzés ami teljesen meg tud változtatni, teljesen magával tud ragadni és tud irányítani is. És ha őszinte is, akkor az maga a tökéletesség. Amikor sokszor látod magad előtt. Amikor sokszor érzed úgy, hogy mellette vagy. Amikor úgy látod, hogy szépsége olyan, akárcsak meg rajzolták volna. Amikor tudod, hogy belső világa maga a kis ékszerdoboz. Egy könyv, ahogy olvasod a sorokat és össze folynak a betűk egyetlen mondattá... Hiába lapozol, mindig ugyanaz olvasható ki: "Szeretlek"!

Balazs 2020.02.23

Nincsenek megjegyzések: