2020. február 28., péntek

2020.02.28....



Új bejegyzés ma is. Sokat frissítettem a héten itt mert sok gondolat, érzés volt bennem amit úgy éreztem ki kell írnom magamból. Nincs ez másként ma sem a mostani bejegyzésemmel sem.
Ez egy gyönyörű deep, atmoszferikus dallamvilág. A forever alone gyönyörű és sok érzés van benne ezúttal is. Eléggé rossz hetem van. Kicsit olyan megállt az élet feeling. Hangulat sem felfokozott, inkább csendes, nyugodt. Egyedül vagyok a héten teljesen. Nincs kihez szólni a napokban. Ez a legrosszabb talán. Amúgy sincs jó hangulatom. Nem is vagyok teljesen jól sem. Utálom ezt a februári hónapot és az év ez időszakát. Minden évben ilyenkor a legrosszabb. Hideg van, betegség van. Minden szar. Próbálok lelkileg talpon maradni, de sokszor eléggé a határon vagyok. Ez a koronavírus is egy hisztériakeltés aminek hatására zuhanásba került minden. Még jobban sodródunk a semmi felé, hogy megálljon az élet. Úgy voltam vele, hogy hamar el fog menni ez a szürke tél, de valahogy rohadt hosszúnak tűnik. És nagyon hidegnek. Sokat gondolkodom azon is, hogy megtorpant az életem fejlődése is. Bár ez teljesen nem igaz, de valahogy mégis úgy érzem. 2017-ben mikor befejezték karácsonyra a munkások a szigetelést az új lakásomban, azóta érdemi előrelépés nem történt. 2018-ban volt egy utolsó ablakcsere, de azóta egy deka munka nem volt és mégis erőmön felül kellett teljesítenem ami nagyon megviselt. Annyi mindennel kell egy személyben szembe néznem, hogy nem bírom már egyedül lelkileg. Egyszerűen sok a teher. Fel kellene töltődni, de nincsenek meg a feltételek ehhez. Irigylem azokat akik látszólag kiegyensúlyozott életet élnek, de tudom, hogy nekik is vannak problémáik, úgyhogy tulajdonképpen mára élhetetlen világot okoztunk magunknak. Olyan soha nem látott dolgokat okozott a hirtelen fejlődés, hogy az ember nem volt képes lépést tartani vele. De ez nagyon hosszú lenne kifejteni, úgyhogy ezt most nem folytatom. Nem tudom mennyire jó látni az összefüggéseket. Aki sokat tud, annál nagyobb probléma lehet. Remélem most 2020-ban végre megváltozik az életem. Alkalmazkodik a kor kihívásaihoz és végre újra egyenesbe kerülök. Tisztán látom magam előtt a képet amit a szívem diktál. Egy örök szívvel ajándékoznám Őt meg... A pillanatot szeretném át élni. Akkor lennék igazán boldog...

Köszönöm, hogy ez az oldal még mindig tud lenni és, hogy olvassátok. Stay Tuned... Folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések: