2020. február 27., csütörtök

2020.02.27... Ismét Ambient...



Sziasztok!
Először is a Homeward már járt itt a blogban, már korábban megosztottam, de annyira nagy hatással van rám, hogy jó újra és újra meghallgatni. A mai napom nagyon nehezen indult. Egyszerűen semmihez nem volt kedvem. Ma már jobban voltam, mégsem volt kedvem semmit csinálni. Csak néztem ki az ablakon. Néztem ahogy a szél fújja a csupasz ágakat a fákon és jó volt érezni ahogy a nap simogatja az arcom. Várom már, hogy jó idő legyen és a nyári estéket a Dunaparton töltsem. Vagy a korzón Szentendrén, vagy itt Pesten. Kicsit szeretnék kikapcsolódni most már végre. Azt, hiszem most kezd kicsit körvonalazódni, hogy talán mit is érzek. Úgy gondolom, az embernek el kell érnie egy bizonyos "kort", életszakaszt, hogy valóban tudja, hogy mikor érzi valójában ezt. Az én érzéseim régre nyúlnak vissza. Oda amikor először megpillantottam. Úgy érzem minden más esetben én tévúton jártam. Csak az utam kerestem amiről le tértem. A sors hamis életképekkel és érzésekkel próbált megvezetni. Rossz úton jártam, ami később be is igazolódott. Hála istennek következmények nélkül tudtam le térni a rossz útról. Nem vagyok makulátlan, én is hibáztam mint bárki más, pont rossz döntést hoztam rossz időben. Gyáva voltam. Visszagondolva a semmiért. Bárcsak vissza mehetnék. Szerettem volna az angyalt boldoggá tenni. Rózsát hozni a szívének. :)
Sok minden át értékelődött azóta. Vissza gondolva teljesen más ember lettem. Mást is dolgozom mint amint tanultam, más is érdekel, más szakmát is tettem le végül, másképp is élek, más dolgok fontosak, más lett az értékrendem. Tanított az élet, rendesen elbánt velem. A jóból rögtön hirtelen vitt le a mélybe. Megpróbáltatások elé helyezett. Örökre ott hagyta a nyomot a testemben. De ez kellett talán, hogy felébredjek. Hogy tudjam, hogy mik a fontos dolgok. Hogy rá jöjjek, hogy mi az amit én akarok. Mi az amire igazából vágyom. Nem nagy dolgok, azokat már elengedtem. Egy dolog azonban változatlan maradt, és lassan 13éve még mindig ugyanaz... (Számomra is hihetetlen...)

Legyetek jók! Stax tuned...

Nincsenek megjegyzések: