2020. február 4., kedd

Már Február...


Sziasztok!
El se hiszem, hogy ennyi nap eltelt az előző bejegyzés óta! Durva! Azt hittem csak 2nap, de rá jöttem, hogy 4 :)
Tegnap volt a névnapom ami jól telt, nyugalomban és nyugodtan. Kaptam a kedvenc sütimet is. Eszméletlen jó lett :) Kicsit úgy érzem megint, hogy jól indul a február is, annak ellenére, hogy a problémák még mindig nem oldódtak meg teljesen. Ma ismét a falat csináltam a garázsban. Mély alapozás, majd jön a vakolás és a festés is. Elég fárasztó volt. Ma nagyon nehezen indult a napom egyébként, és egész nap olyan fáradt voltam, ki sem akartam kelni az ágyból. Délután annyira jól esett lefeküdni. Tök csönd volt és relaxáltam mindaddig amíg az a rohadt telefon meg nem szólalt újra. Sose hagyják az embert nyugodtan. Ez valahol jó, de valahol rossz is. Bár mondjuk erre vágytam mindig, hogy sikeres legyek és végre elismerjék a szaktudásom. Évekkel előbb váltani kellett volna már. Haragszom magamra amiért elpazaroltam értékes időt, de múltat már nem lehet visszahozni sajnos. Az idő elment. De talán adott új lehetőségeket. Mindenesetre a szívemben mintha megállt volna az idő... :$ Tulajdonképpen ilyen összhangot még senki másban nem találtam. De mi az pontosan ami megfogott? A különleges belső és külső összhangja. Ezt oldalakon keresztül tudnám magyarázni, de most nem fogom. Én még ehhez hasonlóval nem találkoztam amúgy életem során úgyhogy elhihetitek, hogy nem beszélek hülyeséget. Ezen kívül másik nagy hír, hogy elindult hivatalosan is az új cégem. Büszke vagyok rá. Végre építhetem saját magamnak a brand-et. Abban biztos vagyok, hogy ennek lesz értelme és a belefektetett idő meghozza a gyümölcsét. Úgyhogy szurkoljatok ti is. Próbálok gyakrabban posztolni, de egyszerűen sokszor nem fér az időmbe bele sajnos. De Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: