2020. február 14., péntek

2020.02.14. Valentin Nap...

Sziasztok!

Rég volt megint bejegyzés. Nem tudom mikor jövök újra egyenesbe, hogy többet tudják írni. Gondoltam, hogy kicsit most írok a Valentin nappal kapcsolatos véleményemről. Február eleje óta készül a kereskedelem erre a napra ugyanis rettentő kultusza lett és ebből kifolyólag eléggé nagy üzleti fogás szerintem. Ilyenkor egy kis extra bevételre tehet szert minden virágos, csokis, ajándék boltos és ilyenek. De ahogy nálam egyik ünnep sem, ez sem az üzletről kell, hogy szóljon. Ha éppen szeretek valakit akkor egész évben szeretem és egész évben figyelek rá, kedveskedek neki és nem csak ma. Persze ilyenkor jó az egész napot kettesben tölteni. Én is nagyon szeretném. Mert van valaki akit a szívembe zártam. Szerintem a legjobb dolog az érzést át adni ezen a napon. Persze csak ha valódi. Sokan ilyenkor házasodnak, vagy jegyeznek el vagy ilyesmi. Szép gesztus az is. Én amúgy az egyszerű dolgok híve vagyok. De nagyon szeretem meglepni azt a személyt akit szeretek. Persze ne feledkezzünk meg a Bálintokrol sem, mert ez a nap az ő névnapjuk is és nem csak a nagy szivek napja. Azért bevallom jó lenne egy kis szeretetet kapni ilyenkor. Jól esne egy kis odafigyeles vagy mosoly felém. Sokszor eszembe jutnak emlékek ilyenkor és máskor is. Próbálom el nyomni, de nem megy. Egyszerűen vágyom rá. Egy dolognak azért örülök: hogy végre hétvége!!

Nincsenek megjegyzések: