2021. október 30., szombat

2021.10.30....

 

Újra itt és hozom nektek a legújabb remixeket és kedvenceket. Mint ez a gyöngyszem is amit elsőként kizárólag én játszok DJ set-ben ebben a változatban. Ez nem más mint a "For As Long As I Care" egy különleges Future Garage 2021-es feldolgozása! Fantasztikus lett ez. Személyes kedvencem a szám! Pont illik ehhez az őszi Halloween hangulathoz. Igaz még csak az elő estje van, de jól fog indulni, ha ezt hallgatjátok meg. Nekem sok okom van rá, hogy miért játszom ezt a számot. Akik az elmúlt 1-2 évben követték a zenei stílusom és a munkásságom, azok tudhatják, hogy merre tartok éppen és mik azok a gondolat világok amik manapság foglalkoztatnak. Szóval talán nem meglepő, hogy ekkora sikere lehetett ennek amikor eddig, még csak egyszer, de elhangzott a set-em közepén. Hála istennek a követők nagyon jól fogadták a mélyebb, deepesebb hangvételt. Mert ez a szám is, mint ahogy a többi, Ő inspirálta. Annyit gondolok rá, hogy ez az érzés teljesen megváltoztatott, beszippantott. Inspirált, hogy ez a világ fantasztikus. Sokan nem érthetik ezt addig, amíg meg nem tapasztalják úgy igazán, hogy mi is ez a stílus. Hiszen nagyon de nagyon szeretem Őt! Amióta megismertem inspirál érzelmileg. Amióta megismertem létezik egy másik világ ahová át tudok lépni. Ha Ő nem lett volna, talán sosem ismerem meg önmagam, a stílusom, azt, hogy van egy ilyen mély érzelemvilág is. Hogy vannak olyan dolgok amikor megszólalni se kell, érezzük egyből, hogy mi is az amit tennünk kell. Leírhatatlan ez egyébként. De remélem az erre fogékonyaknak át tudom adni a zenéimmel. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: