2021. október 19., kedd

2021.10.19....

Újabb bejegyzés, ma zene nélkül. Persze nem azt jelenti, hogy nem szól a zene ma nálam. Csak ma annyira sok munkám volt, hogy nem volt nagyon időm a zenével foglalkozni és újdonságokat keresni. Tegnap találkoztam egy volt osztálytársammal, éppen összefutottunk ebéd időben. Tényleg nagyon rég nem találkoztunk. Nagy családos ember lett ő is mint sok más osztálytársam. Nekem be kellett vallanom, hogy egyedül vagyok és még családom sincs. Sajnos nem úgy alakultak a kapcsolataim ahogyan szerettem volna. És így nagyon nehéz. Mondjuk nem lehet könnyű 3 gyerekkel sem. Ez így eléggé kemény. Nekem annyi teendőm van, hogy nem is tudom, hogy család mellett, hogy tudnám csinálni ezt. Olyan szépen felépítettem, nem szeretném feladni. Jól megélek belőle. De az idők változnak, és legalább jó lenne, ha valaki őszintén mellettem lenne. Nem kellene álomvilágban élnem. Mert az ember mindig csak arra vágyik a legjobban, hogy őszinte dolgokat kapjon vissza. Legalábbis én nem tudnék hazugságban élni. És így nagyon nehéz. Mert a világ olyan lett, hogy hitessünk el magunkról egy kamu képet, amik nem mi vagyunk. És akkor tudunk érvényesülni. Aki meg hétköznapi, "régimódi" az meg kikerül a peremre és ott küzd a túlélésért. Akik sehova se tartoznak. Nagy nyomás alatt élek legalább 5 éve már és ez nagyon kihat az életemre. Nem tudom, hogy mikor változhat ez meg. De szeretnék már ettől a tehertől leszabadulni. Addig meg marad a zene nekem... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: