2021. október 25., hétfő

2021.10.25....

 Ismét egy újabb feszes hétre ébredtem ma reggel amikor kinyitottam a szemem. Nem alszom nyugodtan manapság. Összességében sem túl nyugodtak a napjaim. Eléggé felemészt a sok probléma megoldása és az, hogy egyre nehezebb és kiszámíthatatlanabb minden. Így hatványozottan nehéz tervezni előre bármit is, még rövid távon is. Tegnapi nap egy vadi új szerzeményt osztottam meg veletek. Fantasztikus Future Garage mint ahogy azt már megszokhattátok tőlem. Pontosan tele érzésekkel mint mindig. Fel is vettem a lejátszási listámba annyira jó! Most is éppen ez szól miközben ezt a bejegyzést írom nektek. Ami a legjobban fáj, hogy semmi életjelet nem kapok tőle hónapok óta. Egy semmi reakció. Baromira fáj ez. Pedig én annyira szeretem őt! És semmi. Teljesen eltűnt a közösségi médiából. Csak ott szeretnék mellette lenni és szeretném, hogy Ő is mellettem legyen. Ez a jelenlegi életem legnagyobb vágya. Hiszen minden más már megvan. Nem is kívánhatnék ennél többet. Csak a boldogságot! Stay Tuned....

Nincsenek megjegyzések: