2021. október 18., hétfő

2021.10.18....

 

A tegnapi vasárnap annyira gyorsan ment el mint a karikacsapás! Mire végeztem a dolgaimmal, arra lettem figyelmes, hogy kezdődik az álarcos énekes. Ezt a számot már halhattátok a blogon, most újra visszatér, mert nagyon szeretem a hangzásvilágot és az érzelemvilágot amit képvisel. És természetesen mindig Őrá emlékeztet. 2007 amikor is a pályám kezdődött, elrabolta ez a lány a szívemet. Azóta egy pillanatra sem tudom elfelejteni. Hiába telt el azóta már több mint 10 év, megpróbáltam sok mással is, de nem megy. Ő az igazi nekem. Mindig arról ábrándozom, hogy egyszer visszakaphatom azt a világot amit ő képvisel. Ilyenkor amikor ennyire egyedül vagyok, feltörnek ezek az érzések eléggé mélyről és egy teljesen más világba kerülök. A zene ilyenkor nagyon sokat segít és emlékeztet, de az idő teljesen megszűnik létezni számomra. Észre sem veszem, hogy mennyire elmegy egy nap mellettem. Egyébként fantasztikus ez a világ, fantasztikus az érzelmek világa. És ez a szám is egy csoda. Imádom!

Nincsenek megjegyzések: