2021. június 4., péntek

2021.06.04....

 

Régi sebeket tép fel ez a szám amit ma találtam. A Secret azokra az időkre emlékeztet, amikor még voltak titkaim és amikor ezeket különös odafigyeléssel őriztem. Amikor még szerelmes voltam, vagy amikor összejött az a csók vagy ölelés amire olyan hosszú ideje vártam. Amikor még együtt néztük a csillagokat, amikor még egymás kezét fogva sétáltunk a Dunaparton. Nagyon szép ez a szám. Számomra legalábbis. Akinek ennyi érzés van a lelkében, annak biztos sokat fog előhozni a régi emlékek közül ez a szám, ha meghallgatja. Én már csak emlékezek ezekre a pillanatokra. Már csak az emlékeimben élnek ezek egy messzi messzi világban, ami már réges-régen elmúlt. Amikor még a világ teljesen más volt. Amikor még nem voltak lájkok és nem a hülyeségben éltünk. Amikor még voltak valódi dolgok és kapcsolatok. Minden talán akkor kezdett elromlani amikor megfertőzött minket ez az online világ. Ki tökömet érdekli ez?? Kit érdekelnek a lájkok vagy a követők? Én inkább valódi életet élek. Csak ezért vagyok egyedül. Nem vette el az eszem, a gondolataim és az életemet az online tér, sőt egyáltalán nem érdekel. Inkább sétálnék veled újra a Dunaparton, a szigeten, vagy bárhol, de csak kettesben. Mert számomra te mindennél többet jelentesz. Nekem nem furcsa ezeket leírni, kiejteni, kimondani, elmondani. Bárcsak a szemedbe mondhatnám, hogy mit érzek. Az lenne a legboldogabb pillanatom. Enélkül céltalan lett az életem. Belefáradtam a falakba. Most is csak hallgatom és nézek ki a csodás környezetbe. A fákra és a napsugárra. Ami még ilyenkor is idevilágít. A nyugalomra amitől libabőrös leszek. És nem várok semmit jobban, mint téged! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: